به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

ایمان موسوی: فولاد نامه بدهد تا نیایم

سیدایمان موسوی می گوید تا زمانی که باشگاه به او نامه رسمی ندهد، باید در محل تمرین فولاد حاضر شود.
سیدایمان موسوی خواستار دریافت نامه ای رسمی برای عدم حضور در محل تمرینات تیم فولاد خوزستان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، اختلافاتی که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر میان دراگان اسکوچیچ و سیدایمان موسوی بوجود آمد، باعث حذف این بازیکن از تفکرات تاکتیکی اسکوچیچ برای نیم فصل دوم شد. موسوی مدتی بصورت انفرادی در کنار تیم فولاد تمرین می کرد، اما اسکوچیچ از او خواست تا از حضور در محل تمرین امتناع کند و برای تعیین تکلیف به باشگاه برود.

مذاکرات مسئولان باشگاه فولاد با عموی سیدایمان موسوی بعنوان مدیربرنامه های این بازیکن نتیجه نداد و این بازیکن قصد داشت بار دیگر تمرینات انفرادی خود را در کنار تیم فولاد از سر بگیرد که باز هم با مخالفت اسکوچیچ روبرو شد. سیدایمان موسوی امروز به محل تمرین سرخ پوشان رفت اما اجازه حضور در زمین چمن و انجام تمرینات انفرادی را پیدا نکرد.

موسوی در همین رابطه به مسئولان باشگاه فولاد اعلام کرده باید نامه ای کتبی مبنی بر عدم حضور در تمرینات به او بدهند تا از حضور در محل تمرین خودداری کند. موسوی عنوان کرده برای رعایت مفاد قراردادش با فولاد، فقط با دریافت نامه کتبی از باشگاه از حضور در تمرینات خودداری می کند.

یکی از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص به خوزستان اسپورت گفت: موسوی برای دریافت نامه کتبی اصرار دارد تا بتواند مبلغ قراردادش را بصورت کامل دریافت کند. با توجه به اینکه اسکوچیچ اعلام کرده موسوی از این پس حق حضور در تمرینات تیمی یا انفرادی را نخواهد داشت، باشگاه فولاد باید نامه رسمی مبنی بر عدم حضور در محل تمرین به این بازیکن بدهد.

وی درباره خروج نام موسوی از فهرست فولاد اظهار کرد: نام موسوی تا زمانی که قرارداد این بازیکن فسخ نشده، در لیست تیم فولاد برای مسابقات داخلی باقی خواهد ماند و پس از فسخ قرارداد می توانیم نام او را از فهرست تیم خط بزنیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
amordad
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
0
1
موسوی شورش را درآورده . بازیکن بسیار تنبلی است .چیزی مثل فرزاد حاتمی . جذب موسوی از ابتدا اشتباه بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
0
ایمان موسوی به اعتقاد من بهترین بازیکن ایرانه که اصلا قابل قیاس با حاتمی نیست.فقط مربی بهش اعتقاد نداره.ان شاالله داداش ایمان باتمام قدرت برمیگردی فقط غصه نخور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها