به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

دست‌نشان: برخی ورزشگاه‌ها جای مسابقه نیست

دست‌نشان: برخی ورزشگاه‌ها اصلا جای مسابقه نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با انتقاد از شرایط ورزشگاه‌ها گفت: امروز از هرطرف باد و طوفان می‌وزید و روی بازی تاثیر گذاشته بود و شرایط عادی نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نادر دست‌نشان در خصوص تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار می‌توانست بازی خوبی از آب درآید اما متاسفانه شرایط عادی نبود.

وی با انتقاد از شرایط ورزشگاه‌ها افزود: امروز از هرطرف باد و طوفان می‌وزید و روی بازی تاثیر گذاشته بود؛ فدراسیون فوتبال باید به حال این شرایط فکری بکند چون همین شرایط است که کیفیت فوتبال ما را پایین آورده است.

سرمربی تیم نفت آبادان همچنین با انتقاد از عملکرد داور مسابقه گفت: داور در این دیدار داوری نکرد و فقط 90 دقیقه سوت زد و چنین عملکردی در ﺷﺄن ایشان که از داوران خوب کشور است، نبود.

وی بیان کرد: امروز هیچ یک از شرایط مهیا نبود این ورزشگاه که اصلا محل مناسب برای مسابقه نیست و از طرفی هم عملکرد نه چندان خوب داور اجازه نداد بازی به خوبی شکل بگیرد و در مجموع کیفیت چندانی نداشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
jamaal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
1
بابا خجالت بکشید ،،، سرمربی خارجی و ایرانی و چندین بازیکن از رده خارج و بودجه ی میلیاردی نتیجه اش فعلا تا اینجای کار شده رده هشتم ،،، ی سوال دارم با بازیکنای خوزستانی نمیشد این رتبه را کسب کرد؟؟؟ یا نمی شد باهاشون درست پول خورد ؟؟؟ من موندم هیچ کدام از مسولین شهر آبادان وضعیت اسفناک این تیم را نمیبینن؟؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
2
همانطور که با بیشترین بودجه تیمهای لیگ برتری و بودجه سی میلیاردی برای باشگاه و بیست و دو میلیاردی برای تیم بزرگسالان میشه توی جدول شانزده تیمی دوازدهم شد . همانطور هم میشه توی دسته یک هشتم شد . مسئولان آبادان هم لازم نکرده مسایل تیم نفت را ببینن خیلی بلد بودن کار انجام بدن وضعیت شهر اینجور نبود . یه نگاه کن ببین چه بلایی سر شهر آوردن قبل جنگ کجا بودیم الان کجاییم فوتبال پیشکش مسئولین . یه شهر پانصد هزار نفری آباد را بلایی سرش اوردن که الان هیچی نداره . هر کی مال این شهر بود رفت اهواز ...
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
0
1
مجید جان باهات موافقم آبادان در حال حاضر هیچ مسوول درستی تو هیچ رده ای نداره
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
0
0
نمیدونم باشگاه چطور اینهمه هزینه برا این مربی کرده که تو فدراسیون پرونده داره چرا به فوتبال آبادان اینهمه اهانت میشه پارسال بهترین مربی لیگ یک خوزستانی بوده بعد آقایون میرن با هزینه میلیاردی مربی اخراجی استخدام میکنن با اینهمه بازیکن غیربومی گرون قیمت !!!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها