به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

سرمربی فولادنوین: همه خوزستانی هستیم

کورش موسوی اعتقاد دارد که هدف تیم ها از حضور در تورنمنت چهارجانبه، کسب نتیجه نبوده است.
سرمربی تیم فوتبال فولادنوین اهواز گفت: همه تیم های شرکت کننده در تورنمنت چهارجانبه خوزستانی هستند و فرقی نمی کند کدام تیم برنده یا بازنده شود.

کورش موسوی پس از پیروزی 4 بر 3 تیمش و راهیابی به فینال تورنمنت چهارجانبه به خوزستان اسپورت گفت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم پا به پای هم دویدند. استقلال خوزستان از هفته های پایانی نیم فصل اول متحول شده و بازی به بازی بهتر می شود. آن ها یارگیری خوبی کرده اند و امروز هم دیدیم که چیزی کم نداشتند ولی بچه های تیم ما از فرصت ها بهتر استفاده کردند.

موسوی ادامه داد: نتیجه ای که رقم خورد، از ارزش های استقلال خوزستان کم نمی کند. همه ما خوزستانی هستیم و این تورنمنت فرصت مناسبی برای کسب هماهنگی بیشتر است تا بتوانیم در دور برگشت نتایج بهتری بگیریم. در واقع نتایج بازی ها در این تورنمنت مهم نیست و هدف اصلی هماهنگ شدن بازیکنان جدید با بازیکنان قبلی تیم ها است.

سرمربی فولادنوین در خصوص بازی فینال مقابل نفا مسجدسلیمان گفت: قطعاً برای بازی فینال هم برنامه هایی داریم و انشاءالله که بتوانیم بازی تماشاگرپسندی را ارائه بدهیم. باید شرایط تیمم را در تمرینات قبل از بازی فینال بسنجم و سپس در خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان نظر بدهم.



پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
3
دستت درد نکنه زنده باد خوزستانو خوزستانی.
هواداران خوزستانی
|
India
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
2
با تشکر از مدیریت هرچهار باشگاه بخصوص کادر فنی و بازیکنان آنها که به احترام خوزستان در این تورنمت شرکت کردند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها