به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

عبدالله ویسی: 90 دقیقه 10 نفره بودیم

عبدالله ویسی می گوید دوست داشتم تماشاگران بیشتری از این بازی جذاب دیدن می کردند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مسابقه ای که 7 گل داشته باشد، قطعاً بازی جذاب و تماشاگرپسندی بوده است.

عبدالله ویسی پس از شکست 4 بر 3 تیمش مقابل فولادنوین اهواز به خوزستان اسپورت گفت: بازی خیلی خوبی برگزار شد. قطعاً مسابقه ای که 7 گل داشته باشد، بازی جذاب و تماشاگرپسندی بوده و دوست داشتم که تعداد بیشتری از تماشاگران برای دیدن این بازی به ورزشگاه تختی می آمدند.

ویسی ادامه داد: دو تیم بازی خوب و جانداری را ارائه دادند. تیم ما در همان نیمه اول 10 نفره شد و حدود 90 دقیقه از 120 دقیقه را با یک بازیکن کمتر بازی کردیم. این موضوع باعث شد تا تیم جوان فولادنوین اهواز در دقایقی از مسابقه با توجه به داشتن یک بازیکن بیشتر بتواند دوندگی بیشتری در میدان داشته باشد و به پیروزی برسد. در مجموع فکر می کنم که حضور در این تورنمنت برای استقلال خوزستان مفید باشد.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص برنامه های بعدی تیمش اظهار کرد: پس از برگزاری بازی رده بندی به بازیکنان یکی-دو روز استراحت می دهیم و پس از آن تمرینات منظمی را تا زمان آغاز مجدد لیگ برتر انجام خواهیم داد. البته دو دیدار تدارکاتی نیز بعد از خاتمه تورنمنت چهارجانبه خوزستان در برنامه تیم ما قرار دارد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستان مهد فوتبال
|
India
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
0
با تشکر از مدریت ،کادرفنی ، سرمربی و بازیکنان باشگاههای شرکت کنند در این تورنمنت و همچنین هیئت فوتبال خوزستان و خوزستان اسپورت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها