به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

مظلومی: فینال اهواز مهم‌تر از سفر سوئد است

مظلومی: فینال اهواز مهم‌تر از سفر سوئد است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان، مهم‌تر از برپایی اردوی تدارکاتی در کشور سوئد است.

به گزارش خوزستان اسپورت، استادیوم غدیر اهواز روز یکشنبه 15 فروردین 95 میزبان دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران است؛ دیداری که نتیجه آن می‌تواند در تعیین سرنوشت قهرمانی لیگ پانزدهم تأثیر زیادی داشته باشد.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران در حاشیه تمرین این تیم، در رابطه با احتمال لغو سفر تیمش به کشور سوئد، به خبرنگاران گفت: چند بازیکن قادر به همراهی استقلال در این سفر نیستند. ما به دنبال تفریح کردن نبودیم و می‌خواستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. یک مسابقه فینال در اهواز داریم که این مسابقه برایمان خیلی مهم‌تر از سفر به سوئد است.

شایان ذکر است که با توجه به تهدید مدیرعامل باشگاه هاماربی سوئد مبنی بر شکایت از باشگاه استقلال تهران به فیفا، استقلالی‌ها تصمیم گرفتند که طبق برنامه قبلی سوم فروردین ماه راهی این کشور شوند و پس از برگزاری یک مسابقه با تیم هاماربی سوئد، روز ششم فروردین به ایران برگردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
زنده باد خوزستان
|
United States of America
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
4
به امید پیروزی....خوزسنانیای عزیز با حضور پر شور 50 هزار نفر ی در در امیدان جهنم رو برای تیم پرویز خان بسازید تا دیگه نگه فینال .......قهر مان استقلال خوزستان......توقف در خوزستان معنی نداره فولاد رو کوبید با استقلا خوزستان و مربی بومیش جه می کنید.....خوزستان مهد فوتبال وقهرمان همیشگی ایرانه
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
2
0
خوزستان و بلاخص شهر اهواز در واقع خونه اول استقلالیهاست"انشاالله با بردن اس خوزستان در غدیر و قهرمانی در جام حذفی در خرمشهر دل خوزستانیها شاد شاد شاد خواهد شد"
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
0
2
اهواز خانه هیچ اول یا دوم هیچ تیم دوم نیست اکثر تماشگرای اس تهران از شهرستان میان می تونی از بنرهایی که به ورزشگاه میارن بفهمید اما نه اینکه طرفدار ندارن ولی انشالله تماشگرها بیان از تیم شهرشون حمایت کنند ما سال های سخت رو دیدیم به جزخوزستانی ها هیچ کس کمک حال خودشون نبودن وامیدوارم ورزشگاه پر بشه تا جواب محکمی به بعضی ها داده شود به امید پیروزی اس خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها