به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

دست‌نشان: باید مقابل چهار تیم نتیجه بگیریم

دست‌نشان: باید مقابل چهار تیم نتیجه بگیریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در ادامه مسابقات لیگ دسته اول با چهار تیم بالای جدول بازی داریم و اگر می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم، باید از این دیدارها نتیجه بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان اظهار کرد: بازی بسیار سنگین و مهمی با شهرداری اراک داشتیم و حریف برای ابراز وجود خودش جهت این که بتواند مدعی باشد، در این بازی نیاز به پیروزی داشت و مهیا شده بود که به این مهم برسد.

وی افزود: ما هم برای این که بتوانیم در کورس قرار بگیریم و امیدمان را بیشتر کنیم، نیاز به پیروزی در این مسابقه داشتیم. باوجود این که تیم اراکی تلاش کرد که بتواند موفق شود، خوشبختانه بازیکنانم در طول 90 دقیقه فوتبال بهتری نسبت به حریف انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: متاسفانه گل دوم را در شرایطی دریافت کردیم که کاملا خطا بود و به جز این دو گل، بازیکنانم دیگر هیچ موقعیتی به حریف ندادند و ما علاوه بر دو گلی که زدیم، توپ‌های بسیاری را هم به تیرک دروازه زدیم که گلر حریف حداقل در سه صحنه فوق‌العاده دروازه‌شان را نجات داد. به هر حال تمام این‌ها حاکی از برتری ما در ایجاد موقعیت و کیفیت بازی بود.

وی افزود: بازیکنانم واقعا زحمت کشیدند و بسیار باهوش بودند ولی در نهایت بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و باید بگویم نتیجه تساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد.

دست‌نشان در خصوص حساسیت مسابقات در هفته‌های پایانی، گفت: زیبایی فوتبال همین است و هر تیمی که تلاش کند می‌تواند موفق شود. از روزی که آمده‌ام در حال تلاش هستم و ان‌شاالله بتوانم امیدواری را به همه القا کنم. خوشبختانه چهار هفته است که بازیکنانم برای موفق شدن واقعا منسجم و هماهنگ شده‌اند.

وی ادامه داد: امیدوارم دیگر نفرات مانند کادر مدیریتی، هواداران، کارشناسان و پیشکسوتان با انتقاد و پیشنهاد اصولی و خوب، راه موفقیت را به ما نشان دهند و کمک کنند تا ما هم تلاش کنیم تا خواسته به‌حق مردم خوزستان و آبادان را به دست آوریم و امیدوارم به این مهم برسیم و من ناامید نیستم و شرایط خوبی داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: موقعیت جدول به شکلی است که برای صعود باید بیشتر تلاش کنیم. ما در ادامه مسابقات با چهار تیم بالای جدول بازی داریم که در آن دیدارهای مستقیم، واقعا اگر می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم باید نتیجه بگیریم و در این زمینه به طور حتم نیازمند حمایت تماشاگران هستیم و ان‌شاالله مدیریت تیم در بخش کلان بتواند تمام مشکلات را حل کند تا بازیکنان با روحیه و با اقتدار کار را ادامه دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها