به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

کارشناسی داوری تراکتور و فولاد در برنامه 90

کارشناسی داوری تراکتور و فولاد در برنامه 90

خوزستان اسپورت- کارشناس داوری برنامه تلویزیونی 90 به بررسی صحنه‌های مهم داوری دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان پرداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابراهیم میرزابیگی که به‌عنوان کارشناس داوری برنامه تلویزیونی 90 در این برنامه حضور یافته بود، به بررسی صحنه‌های مهم داوری دیدار جنجالی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان پرداخت و در رابطه با مهم‌ترین تصمیمات رضا کرمانشاهی داور آن مسابقه چنین نظراتی داد:

* در صحنه برخورد محمد ایران پوریان مدافع تراکتورسازی با علیرضا سلیمی سنگربان فولاد، کارت زرد برای بازیکن تیم تراکتورسازی کفایت می‌کرد که از سوی داور به وی نشان داده شد.

*  برخورد توپ با دست مدافع تراکتورسازی در محوطه پنالتی نبود. توپ ابتدا به زمین خورد و هنگام بالا آمدن به دست بازیکن برخورد کرد.

* پنالتی تراکتورسازی درست بود. دروازه بان فولاد، مهاجم تراکتورسازی را سرنگون کرد و چون توپ می‌توانست در مالکیت بازیکن تراکتورسازی باشد، دروازه بان فولاد خوزستان باید اخراج می‌شد.

* در پنالتی اول تیم فولاد، خطا از بیرون محوطه شروع شد ولی به درون محوطه جریمه ادامه پیدا کرد. این صحنه پنالتی بود و چون توپ در اختیار بازیکن فولاد نبود، کارت زرد برای مدافع تراکتورسازی کفایت می‌کرد.

* خطای هند سعید آقایی بازیکن تراکتورسازی در کناره خط طولی زمین کارت زرد داشت و داور باید با نشان دادن کارت زرد دوم به این بازیکن، او را از زمین اخراج می‌کرد.

* مدافع تراکتورسازی در محوطه جریمه بی‌احتیاطی کرد و با پا بازیکن فولاد را سرنگون کرد و پنالتی گرفته شده برای فولاد صحیح بود.

* در وقت تلف شده مسابقه، یک بازیکن فولاد مصدوم شد و یک دقیقه وقت تلف شد که داور این زمان را محاسبه کرد. اگر در وقت اضافی مسابقه هم وقت تلف شود، داور باید آن وقت را محاسبه کند که آقای کرمانشاهی این وقت را در نظر گرفت و کارش درست بود.

ویدئوی کارشناسی داوری دو مسابقه بین ملوان انزلی و استقلال خوزستان، همچنین تراکتورسازی و فولاد خوزستان را می‌توانید در سایت برنامه 90 با کلیک روی لینک زیر، دانلود یا مشاهده کنید:

کارشناسی داوری دیدار تراکتورسازی و فولاد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
3
1
معلوم کارشناسا از داور حمایت می کنه.
Abbas
|
Germany
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
1
1
صحنه ی برخورد توپ با دست مدافع تراکتور صد در صد پنالتی بود.مدافع تراکتور کاملا توپ رو دید و مسیر توپ رو تشخیص داد و به همین خاطر دستش رو در مسیر توپ قرار داد.سرعت توپ هم اصلا زیاد نبود و فرصت کافی برای رد کردن دستش رو داشت اما این کار رو نکرد.
در مورد صحنه ی پنالتی تراکتور کارت زرد برای علی سلیمی کافی بود.چون دو مدافع فولاد در دو سمت سروش رفیعی حرکت میکردند و امکان اینکه به توپ برسن زیاد بود.
همچنین بازیکن تراکتور باید بخاطر شیطنتش از زمین بازی اخراج میشد.حرکتش غیر ورزشی بود و پرتاب اوت فولاد رو با دست کنترل کرد.اگر این کارت نداره پس چی کارت داره؟؟؟
فولاد 5 هفته است که داره از داوری ضربه میخوره.
اسکوچیچ حق داره عصبی بشه.
من بهش کاملا حق میدم.
تیم زحمت میکشه اما بخاطر تصمیمات اشتباه داور اینجوری نتیجه بر میگرده واقعا کفر آدم بالا میاد.
من یه چیزی هم بگم خطاب به اون دوستان به ظاهر هوادار فولاد که زمان برد فولاد متلک میندازن به بازیکنان و اسکوچیچ به جای خسته نباشید گفتن و تشکر کردن،وقتی هم که میبازیم بازی خوب تیم رو نمیبینند و فقط به نتیجه نگاه میکنند و انگار آرزوی باخت فولاد رو دارن.
اینها هوادار واقعی نیستند.
هوادار واقعی تحت هر شرایطی پشت تیمش می مونه و حمایت میکنه.
خوزستان اسپورت مرد باشید و کامنت من رو منتشر کنید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها