به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

پتروشیمی فینالیست شد؛ آبادان به پیروزی رسید

پتروشیمی فینالیست شد؛ آبادان به پیروزی رسید

خوزستان اسپورت- تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با شکست دادن شهرداری اراک به عنوان نخستین تیم به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور از امروز آغاز شد که طی آن دو نماینده خوزستان مقابل حریفان پیروز شدند.

در شهرستان اراک، تیم پتروشیمی بندر امام و شهرداری اراک به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، شاگردان مهران شاهین طبع در تیم پتروشیمی با نتیجه 100 بر 86 حریف خود را شکست دادند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که پتروشیمی بندر امام در هر سه دیدار مرحله گروهی مسابقات نیز موفق به کسب برتری برابر شهرداری اراک شده بود و با این پیروزی به فینال رسید.

اما در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، دو تیم نفت آبادان و شیمیدر تهران در آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 90 بر 83 تیم آبادانی همراه شد.

بازیکنان نفت در حالی صاحب این برتری شدند که در پایان وقت قانونی مسابقه برابر تیم مهمان خود به تساوی 74 بر 74 دست یافته بودند و در وقت اضافی موفق به پیروزی شدند.

با برتری نفت آبادان در دیدار امروز مقابل شیمیدر، دو تیم به لحاظ برد و باخت در عدد 2 مساوی شدند. بدین ترتیب دیدار بعدی میان این دو تیم روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

در صورتی که تیم نفت آبادان در 4 مسابقه از 7 مسابقه برابر تیم شیمیدر تهران به پیروزی برسد، در کنار پتروشیمی بندرامام، برگزار کننده فینال تمام خوزستانی خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
3
انشااااه یه فینال تمام خوزستانیو شاهد باشیم که البته بعید می دونم فدراسیون اجازه بده وهر طور شده شیمیدر برنده می کنه.
عشق است خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
0
انشاء الله میریم به سوی یک فینال تمام خوزستانی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها