به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

کدام بازیکنان فولاد پول گرفتند؟

کدام بازیکنان فولاد پول گرفتند؟

خوزستان اسپورت- تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان برای نخستین بار طی سالیان اخیر بدلیل مشکلات مالی تعطیل شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بعد از ظهر روز گذشته بود که خبر اعتصاب بازیکنان فولاد خوزستان در اعتراض به عدم دریافت مطالبات معوقه، در رسانه‌ها منتشر شد. خبری که جزئیات آن حکایت از وجود دلایلی برای خودداری بازیکنان فولاد از انجام تمرین داشت.

براساس خبرهای منتشر شده از تمرین فولاد، بازیکنان این تیم که مطالبات زیادی از باشگاه دارند، پس از حضور در محل تمرین و اطلاع از این موضوع که مسئولان باشگاه فولاد بخش اعظم قراردادهای برخی بازیکنان خاص را پرداخت کرده‌اند، نسبت به این موضوع اعتراض کردند و خواستار دیدار با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شدند.

حضور علیرضا اژدری‌زاده در محل تمرین فولاد و صحبت‌های ردوبدل شده بین مدیرعامل و بازیکنان این تیم در نهایت با ترک محل تمرین از سوی بازیکنان همراه گردید، اتفاقی که تاکنون در تیم فولاد خوزستان سابقه نداشته است.

در همین راستا، چند سئوال پس از اتفاق رخ داده در تمرین فولاد مطرح شده است. کدام بازیکنان و بر چه اساسی از باشگاه فولاد خوزستان پول دریافت کرده‌اند؟ اگر این باشگاه مشکلات مالی داشته، چرا این مشکلات شامل همه مجموعه نشده و برخی بازیکنان که نام آنها تاکنون مسکوت مانده و ظاهراً تعداد آنها از انگشتان یک دست کمتر است، توانسته‌اند مبالغ قابل توجهی دریافت کنند؟

آیا اژدری‌زاده که طی چند سال مدیریت در باشگاه فولادنوین و طی چند ماه مدیریت در باشگاه فولاد خوزستان، در زمینه پرداخت مطالبات بازیکنان تبعیض قائل نشده است، به یکباره اصول مدیریت خود را تغییر داده است؟ یا این تصمیم جنجال‌ساز توسط یک مسئول بالاتر از مدیرعامل باشگاه فولاد اتخاذ شده است؟

اینکه عنوان شود چون برخی بازیکنان مشکل مالی داشتند، تمامی موجودی حساب باشگاه بین این بازیکنان تقسیم شده است، نمی‌تواند یک دلیل قابل‌قبول باشد، چرا که تمامی بازیکنان فولاد، کم یا بیش، با مشکلات مالی روبرو هستند و اگر غیر از این بود، اقدام به ترک محل تمرین در اعتراض به تصمیم باشگاه فولاد نمی‌کردند.

اما آخرین اخبار رسیده از باشگاه فولاد حکایت از آن دارد که قرار است بعد از ظهر امروز جلسه‌ای بین بازیکنان با سرمربی فولاد خوزستان برگزار شود تا این بار دراگان اسکوچیچ صحبت‌های بازیکنان را بشنود و با آنها در رابطه با مسائل اخیر صحبت کند.

دراگان اسکوچیچ که همراه با نناد نیکولیچ و کرنو رندولیچ، مطالباتش را از باشگاه فولاد خوزستان دریافت کرده و بلیت پرواز خروج از کشور برای سپری کردن مرخصی چندروزه را از باشگاه تحویل گرفته، برنامه تمرینات فولاد را برای چند روز آینده تنظیم کرده است تا این برنامه توسط کورش بختیاری‌زاده اجرا شود و بازیکنان فولاد زیر نظر بختیاری‌زاده تا روز 28 اسفندماه جاری تمرین کنند.

بازیکنان فولاد خوزستان با وجود سپری شدن هشت ماه از فصل ورزشی 94-95 و در حالی که باید بیش از 70 درصد مبالغ قراردادهایشان را دریافت کرده باشند، حدود 30 درصد از این مبالغ را دریافت کرده‌اند که نسبت به تاریخ مشابه در سنوات گذشته، مبلغ بسیار کمتری محسوب می‌شود اما با وجود این مشکلات، انتظار می‌رود که بازیکنان فولاد با توجه به شرایط حساس این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر، صبر و تأمل بیشتری در مقابل مسائل پیش آمده به خرج دهند و پس از خاتمه جلسه امروز با جدیت در تمرین حضور پیدا کنند.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که علیرضا اژدری‌زاده نیز با یک ادبیات متفاوت نسبت به روز گذشته در جلسه امروز با بازیکنان شرکت کند، چرا که نقل‌ قول‌های منتشره از جانب اژدری‌زاده در محل تمرین روز گذشته فولاد، مناسب با فضای حاکم در تمرین این تیم نبوده است. به این دلیل که بازیکنان فولاد عصر دیروز طبق برنامه با لباس ورزشی در زمین چمن فولاد حاضر شده بودند تا به تمرین بپردازند اما پس از مطلع شدن از تصمیم باشگاه مبنی بر پرداخت مبالغ قابل توجه به برخی بازیکنان خاص، واکنش آنی نشان دادند و در نهایت کار به ترک محل تمرین کشیده شد، اتفاقی که می‌شد آن را مدیریت کرد.

اما بهترین اتفاق ممکن برای تیم فولاد خوزستان در آخرین دوشنبه سال جاری اینست که پس از جلسه‌ عصر امروز در رختکن تیم فولاد، تفاهم لازم بین اعضای این تیم برای حضور در تمرینات حاصل گردد و دور جدید تمرینات سرخ پوشان از همین امروز آغاز شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
3
شرکت فولاد باید حمایت کنه پول بده به باشگاه الان وضعیت حساسه اگه دوتا باخت بیاریم وضعیت جدول خراب میشه مسئولای استان هم نباید بی تفاوت باشن فولاد سرمایه استانه
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
3
این مسئله باید مدیریت بشه چون فولاد در شرایطی نیست که بخواد وارد این حاشیه ها بشه
فولادیهای اصیل به کنار اما بعضی از بازیکنهای جدید با وجود گرفتن پول هم تلاش ان چنانی انجام نمی دن وای به روزی که پول هم نگیرن
اقای اژدری با یه مقدار درایت و انعطاف این موضوع قابل حله پس بی دلیل مسئله رو کش نده چون دودش به چشم فولاد میره
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
2
2
تیم بدجور کاندید سقوط شده چون اخرین سناریوی آقایون تخریب نظم تیم و ایجاد حاشیه است . بنظرم تصمیم از مقامات بالا اخذ شده تا تیم نابود بشه .
پاسخ ها
foolad girl
| Iraq |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
لطفا این جمله کاندید سقوط شده رو بکار نبرید. دشمنان فولاد خوشحال میشن که هوادار سقوط رو قبول کرده
همه باید از فولاد حمایت کنند. تا این فصل تموم بشه. امیدوارم اژدری هم همراه اسکو بره. هیئت فوتبال و اقای استاندار باید فکری برای مدیریت این تیم کنند.
foolad girl
|
Iraq
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
1
3
آقای اژدری این کارا چیه. این چه مدیریتیه. شما برعکس مدیرا هستید، زیردستاتون به شما میگن چیکار کن چیکار نکن. پول اسکو و همکاراش و بازیکنای سفارشیش رو میدی که برن به شمال گردیشون برسن؟ بعد اینطوری صدای بقیه بلند بشه. به این میگن مدیریت؟ اگه واقعا پول نیست، هر چی پول به آقای گلا دادی پس بگیر بین همه مساوی تقسیم کن
دلسوز
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
1
در تعجبم که این همه فوتبالیست های قدیمی ومدیران فوتبالی که در زمینهای فاخری کلوپ شنا لشکراباد و غیره غیره ..سالهای سال برای شهرا هواز واستان خوزستان خاک خورده اند. حالا یک غربیه که هیچ از ورزش سررشته نداشته بیاید اینچنین مدیریت یک تیم بزرگ را تقبل کند و اشکارا کمر همت به نابودی ان را هم یدک میکشد.
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
1
چند روز پیش قبل از بازی با گسترش در تبریز خبرنگاری از اسکو پرسید چرا خوزستان باید چندین تیم داشته باشد و نه یک تیم ؟ ! هرچند سوال آن مضحک بود ولی در واقع چیزی که به فکرم رسید این بود که خدا به خیر بگذراند چون بوی توطعه علیه فولاد به مشام می رسید . در موقعیت حساس کنونی که تیم در خطر سقوط به لیگ یک است پرداخت پول به بعضی بازیکنان خاص و بی خیال بقیه بودن ؛ جز تبعیض و تفرقه در بین بازیکنان و کمک به سقوط تیم نتیجه دیگری ندارد . از قرار معلوم باز برگشتیم سر پله اول و این سوال که آیا سرمایه داران شرکت می خواهند تیم داری کنند یا خیر ؟
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
1
هوادارارو فراری دادن الان می خوان بازیکناروهم فراری بدن این همه برنامه ریزی شدس اقای اژدری از اولم فقط برای اجرای برنامه های بالا دستیاش اومده بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها