به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۱۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

استقلال خوزستان دوباره به بازی برگشت

استقلال خوزستان دوباره به بازی برگشت

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دومین بار متوالی از بازی باخته در خانه حریف با کسب امتیاز به اهواز برگشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که فصل درخشانی را در لیگ برتر سپری می‌کند، تا قبل از مسابقات هفته بیست‌ویکم فصل جاری، یک نقطه ضعف ویژه داشت: تیم ویسی هرگاه گل اول را از حریف دریافت می‌کرد، بازنده از میدان خارج می‌شد.

استقلال خوزستان در بازی جام حذفی مقابل راه‌آهن تهران و در سه بازی لیگ برتر مقابل سپاهان، پرسپولیس و فولاد خوزستان، پس از اینکه گل اول مسابقه را از حریف دریافت کردند، موفق به جبران گل خورده نشده و دست خالی از میدان خارج شدند.

این نقطه ضعف اما با شروع ثلث سوم فصل جاری لیگ برتر برطرف شد. بازیکنان استقلال خوزستان ابتدا در هفته بیست‌ویکم توانستند بازی یک بر صفر باخته مقابل صبای قم را با تساوی یک بر یک عوض کنند و در هفته بیست‌وسوم نیز همین کار را در خانه تیم ملوان انزلی تکرار کنند.

شاگردان ویسی در حالی از مصاف با ملوان با امتیاز به اهواز برگشتند که از دقیقه 57 با توجه به اخراج سیف اللهی 10 نفره شده بودند ولی با تحمل فشار بازی در خانه تیم ملوان از نتیجه کسب شده دفاع کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
2
با غیرتهای دیار کارون درود بر شرفتون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها