به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

سومین شکست فولاد در استادیوم بدون تماشاگر

سومین شکست فولاد در استادیوم بدون تماشاگر

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان برای سومین بار در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در یک بازی بدون تماشاگر مغلوب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در یک بازی جنجالی که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، نتیجه را به تراکتورسازی تبریز واگذار کرد ولی با توجه به عدم پیروزی ملوان در مقابل استقلال خوزستان، رده دوازدهم جدول را حفظ کرد.

تیم فولاد خوزستان در این هفته برای سومین بار طی فصل جاری لیگ برتر در یک بازی بدون تماشاگر شکست خورد. فولادی‌ها اولین بار در هفته ششم در استادیوم خالی از تماشاگر غدیر اهواز مغلوب ذوب آهن اصفهان شدند و در هفته چهازدهم طی یک بازی بدون تماشاگر در خانه به نفت تهران باختند.

فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم برای سومین بار طی فصل جاری در یک بازی بدون تماشاگر وارد میدان شد و نتیجه را واگذار کرد تا از سه مسابقه‌ای که بدون حضور تماشاگر انجام داده است، امتیازی دریافت نکرده باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Germany
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
دیگه تیم که دلالها بستن بهتر از این نمیشه .شریفات و جماعتی هم با مدیریت اژدری نابود شدن .امثال بازیکنان بی کیفیت مثل ابراهیمی و خانزاده و فشنگچی پیر بخاطر چرب کردن سبیل بعضی وارد فولاد شدند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها