به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

استقلال اهواز 1 - راه‌آهن 0؛ انتقام آبی‌ها از راه‌آهن

استقلال اهواز 1 - راه‌آهن 0؛ انتقام آبی‌ها از راه‌آهن

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وسوم لیگ برتر - استادیوم تختی اهواز
جمعه 21 اسفند 94 - ساعت 16:30
استقلال اهواز 1 - راه‌آهن تهران 0
گل: طالب ریکانی (63)
داور: رضا عادل
کمک‌داوران: فرزاد بهرامی و حسین رحیمی پور
اخطار: حمیدرضا دیوسالار (راه‌آهن)
تماشاگر: هزار نفر

استقلال اهواز: احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، عادل مسعودی، میلاد ربانی، عادل کلاه کج (79- حسین بهرامی)، پدرام اردلانی، طالب ریکانی، حسین ساکی، میلاد پاک پرور (89- محمدجواد کردونی) و علی بیگدلی (84- حمزه خضیراوی)
سرمربی: سیاوش بختیاری‌زاده

راه‌آهن تهران: محسن فروزان، فرشاد فرجی، ابراهیم کریمی، حمیدرضا دیوسالار (57- فرزاد آشوبی)، سید احمد مهدی زاده (73- آنتوس سولومو)، میلاد ابطحی، مهدی حنیفی، حامد زمانی، بهادر عبدی، مهرداد محمدی و علی فاطمی (64- محمد عباس زاده)
سرمربی: یوهانس توپالیدیس

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و راه‌آهن تهران با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال اهواز خاتمه پیدا کرد.

نیمه اول دیدار استقلال و راه‌آهن فاقد جذابیت بود و در این نیمه دروازه دوتیم خصوصاً راه‌آهن کمتر تهدید شد. سیاوش بختیاری‌زاده پس از باخت تیمش در تبریز دست به پنج تغییر در ترکیب استقلال زد تا این تیم با یک ترکیب دگرگون شده روبروی تیم پانزدهم جدول قرار بگیرد. راه‌آهن تهران هم پس از بازی سنگین هفته گذشته مقابل استقلال تهران آمده بود تا با شکست دادن استقلال اهواز به وضعیت خود در جدول سامان بدهد.

استقلال اهواز در نیمه اول روی حرکات پا به توپ میلاد پاک پرور و طالب ریکانی چند بار به محوطه جریمه راه‌آهن نزدیک شد ولی حملات این تیم زهر لازم را نداشت. ضربه راه دور میلاد پاک پرور که از کنار دروازه محسن فروزان عبور کرد، مهم‌ترین فرصت استقلال در نیمه بود. بازیکنان راه‌آهن نیز عمده حملات خود را از جناح راست استقلال اهواز انجام می‌دادند و چند بار با ارسال توپ های بلند از این منطقه سعی در تغذیه مهاجمان راه‌آهن داشتند اما ضربات نهایی خط حمله تیم زردپوش تهران قدرت لازم برای گشودن دروازه استقلال در نیمه اول را نداشت.

آغاز نیمه دوم با حملات تیم میهمان همراه شد و بازیکنان راه‌آهن چند بار دروازه استقلال اهواز را با ضربات مهرداد محمدی و حامد زمانی تهدید کردند که خطرناک ترین فرصت راه‌آهن در این دقایق با ضربه پای چپ مهرداد محمدی در دقیقه 51 خلق شد اما واکنش خوب احسان مرادیان مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

بازیکنان استقلال اهواز پس از کنترل فشار اولیه تیم راه‌آهن، بازی را به تعادل کشیدند و با طراحی حملاتی از جناحین سعی در دور زدن مدافعان کناری راه‌آهن و رسیدن به دروازه تیم میهمان داشتند. میلاد  پاک پرور که محور اصلی حملات استقلال در این دیدار به شمار می‌رفت، پس از چند نفوذ سریع توانست یک ضربه آزاد منجر به گل را از مدافعان تیم مقابل بگیرد تا آبی‌پوشان پس از این گل با روحیه بالاتری به بازی ادامه دهند.

نیمکت راه‌آهن پس از دریافت گل اقدام به دو تعویض هجومی در ترکیب این تیم کردند تا گل خورده را جبران کنند و در دقایق پایانی مسابقه هم بازیکنان راه‌آهن تلاش زیادی برای عبور از دیواره دفاعی استقلال انجام دادند ولی شاگردان سیاوش بختیاری‌زاده با مقاومت در برابر فشار تیم میهمان به سه امتیاز این دیدار رسیدند تا انتقام باخت 5 بر صفر دور رفت را از تیم راه‌آهن بگیرند و این تیم را در منطقه سقوط نگه دارند.

شرح گل
1-0 (استقلال): استقلال روی حرکت میلاد پاک پرور از جناح چپ صاحب یک ضربه آزاد شد. عادل کلاه کج این ضربه را با پاس به پشت محوطه جریمه راه‌آهن برای طالب ریکانی آماده کرد تا این بازیکن با ضربه پای چپ دروازه محسن فروزان را فرو بریزد.

در حاشیه
* با توجه به جایگاه دو تیم جدول لیگ برتر، استقبال اندکی در یک روز تعطیل از این دیدار به عمل آمد. اندک هواداران استقلالی حاضر در استادیوم تختی، از ابتدای مسابقه بصورت ایستاده تیم خود را تشویق کردند.
* سیاوش بختیاری‌زاده با توجه به شکست هفته گذشته مقابل گسترش فولاد تبریز دست به تغییرات زیادی در ترکیب تیمش زد و پنج بازیکن را تغییر داد.
* رنگ لباس داور مسابقه شبیه به لباس بازیکنان تیم راه‌آهن بود و به همین دلیل بازیکنان گاهی در تشخیص دچار اشتباه می‌شدند.
* رضا عادل داور مسابقه در بین دو نیمه لباس های خود را تغییر داد و یک رنگ متفاوت را به تن کرد.
* سیاوش بختیاری‌زاده که پس از باخت مشکوک دور رفت مقابل راه‌آهن تهران مجبور به ترک تیم استقلال اهواز شده بود، با پیروزی در این مسابقه، خاطره تلخ بازی رفت را پاک کرد.
* تعداد تماشاگران از سوی بلندگوی ورزشگاه 200 نفر اعلام شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
14
این برد رو به سیاوش خان و همه هم استانیهایم تبریک میگم وامیدوارم این پیروزی سرآغاز بردهای این تیم درسال95باشدو به تواننددرلیگ باقی بمانند
ahmad
|
Seychelles
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
14
مبارک باشه.انشاا... این تیم حفظ بشه شک ندارم تا دوسال دیگه یقه همه تیمهای لیگ برتر رو میگیره.فقط ای کاش ترمز قهرمانی استقلال خوزستان نباشه.اتفاقی که سه سال پیش نفت آبادان برای فولاد خوزستان که 17 هفته بدون باخت بود رقم زد و دشمنان خوزستان رو شاد کرد.داوری بازی صبا هم که کاملا یکطرفه بود و مشخصه همه عوامل دنبال قهرمانی پرسپولیس هستند.به لطف الهی جام رو در کنار کارون در دستهای محمد طیبی بالا ببریم
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
12
تبریک به مردم خونگرم خوزستان
امروز شیرپسران استقلال اهواز درس فوتبال روبه همه یاددادن
وثابت کردن که ورزش فقط پول تجربه نیست بلکه غیرت و تعصب و مردانگیست امروزجونای برومند خطه خونگرم خوزستان وپسران سیاوش خان بختیاری زاده ثابت کردن که هیچ در فوتبال وورزش ایران عزیزمان به پایان نرسیده و میشه به این تیم 16و17سال خوزستانی امیدواربود
تبریک میگم به مسئولین استقلال اهواز دررأس آنها سیاوش خان بختیاری زاده که داره به جوانهایی بازی میده که امسال برای اولین بار در لیگ برتر بازی میکنن باید به این همه جرأت این مربی بااخلاق و دوست داشتنی استان خوزستان تبریک میگم به امیدبازی بعدی مقابل پدیده مشهد
این هم عیدی جوانای برومنداستقلال اهواز به مسئولین و مردم خوزستان امیدواریم مسئولین محترم استان خوزستان دررأس آنها جناب دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان ونمایندگان مجلس هم عیدی و پاداش دومین بردروبه بازیکنان جوان وبااستعداداستان بدن
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
12
دست آقای بختیاری و آقای ویسی درد نکنه این دو هفته ملوان و سایه جامگان و راه آهن رو متوقف کردن بنفع فولاد کار کردن دستشون درد نکنه . لیاقت جوونهای خوزستانی استقلال اهواز خیلی بیشتر از بعضی بازیکنهاییه که با دلالی اومدن تو تیمای خوزستانی
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
12
زنده باد استقلال شهر اهواز و تبریک به همه خوزستانی ها.
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
10
به خدا اگه تو خوزستان روی پایه ها خوب کار کنند و امکانات و مربی خوب وجود داشته باشه راحت جوانان خوزستان میتونند فوتبال ایران رو قبضه کنند و چند تیم تو لیگ برتر داشته باشه و همیشه هم قهرمان بشند ‏،‏ استعداد هایی که تو خوزستان هست تو هیچ جای ایران پیدا نمیشه حیف که این استعداد ها شکوفا نمیشند ‏،
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
11
تبریک به همه بچه ها خسته باشید میگم. از اقای بختیاری تشکر میکنم و یک خواهش دارم که اون دروازه بان برزیلی رو دیگه نذاره توی دروازه از همین جوونهای خوزستانی استفاده کنه خیلی بهتره اون باخت عجیب توی تبریز مقصر اولش دروازه بان برزیلی بود
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
1
8
یه سوال از خوزستان اسپورت عزیز داشتم ‏،‏ مبلغ قرارداد اسکوچیچ با فولاد چقدره ؟ و این که چون قرارداد اسکو با فولاد ‏۲‏ ساله است اگه فولاد آخر فصل با اسکو فسخ قرارداد کنه باید قرارداد سال بعدش رو بده یا نه ؟
مدیر پایگاه با سلام
طبق اعلام آقای اژدری زاده در مصاحبه با برنامه 90 مبلغ قرارداد پایه باشگاه فولاد با دراگان اسکوچیچ به ازای هرسال 450 هزار دلار است.
در خصوص بخش دوم سئوال شما هنوز توضیحی از سوی باشگاه فولاد ارائه نشده است.

خسرج
|
United States of America
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
1
7
درود به سیاوش خان شجاع پسران شجاع
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
3
اس اس شهر اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها