به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۱۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
استقلال در حسرت شکست ملوان؛

پیش‌بازی ملوان انزلی – استقلال خوزستان

پیش‌بازی ملوان انزلی – استقلال خوزستان

افشین احمدی
خوزستان‌‌ اسپورت- استقلال خوزستان در اندیشه کسب نخستین پیروزی در برابر ملوان انزلی است.

به گزارش خوزستان‌ اسپورت، تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان انزلی عصر پنج‌شنبه در دیداری از هفته بیست‌و‌سوم پانزدهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند تا ششمین دیدار خود در تاریخ این رقابت‌ها را برگزار کنند.

آبی‌پوشان خوزستانی در پنج بازی که تا‌به حال با هدایت عبدالله ویسی در مقابل سفید‌پوشان انزلی انجام داده‌اند، هیچ‌گاه پیروز نشده‌اند و تنها 2 بار با این تیم مساوی کرده و در 3 بازی دیگر تن به شکست داده‌اند و اکنون فرصت مناسبی است تا با توجه به وضعیت مناسب این تیم، نخستین برد استقلال خوزستان در مقابل ملوان محقق شود.

دیدار رفت در اهواز
استقلال خوزستان و ملوان انزلی عصر پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال‌جاری در هشتمین هفته از لیگ‌برتر پانزدهم، در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند. بازی تدافعی ملوان و چشم دوختن به ضد‌حملات، باعث شد موقعیت‌های گل زیادی در این مسابقه خلق نشود و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

عبدالله ویسی در‌خصوص این دیدار گفت: شرایط سختی حاکم بود و دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند. توپ بیش‌تر در میانه میدان ردوبدل ‌شد و موقعیت‌های کمی به یکدیگر ‌دادیم. ویسی افزود: جنگ اصلی در میانه میدان بود و مساوی، نتیجه عادلانه‌ای بود.

حمید استیلی، سرمربی ملوان انزلی، هم از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان ابراز خوشحالی کرد و گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم موقعیتی به حریف ندادیم و یک امتیاز ارزش‌مند در خانه حریف گرفتیم.

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، دانیال ماهینی، موسی کولی‌بالی، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند (59- روح‌الله سیف‌اللهی)، حکیم نصاری، فرشاد جان‌فزا (71- باقر هاشمی)، حسن بیت‌سعید (90- علی‌اصغر عاشوری)، رحیم زهیوی
سرمربی: عبدالله ویسی

ملوان انزلی: سرگئی پاشنکو، حسین ماهینی، سید‌احمد آهی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، عزیز معبودی، مازیار زارع، شهاب کرمی، پژمان نوری (90- حسین مجلی‌شنانی)، صادق محرمی، محمد نزهتی (83- رضا درویشی)، محمد رضی‌پور (61- سید‌جلال رافخایی)
سرمربی: حمید استیلی

پیش‌بازی ملوان انزلی – استقلال خوزستان

آخرین نتایج
استقلال خوزستان در آخرین دیدار خود، سیاه‌جامگان خراسان را در اهواز با نتیجه 2 بر یک شکست داد. این در حالی است که ملوان انزلی، شکست یک بر صفر در برابر دیگر تیم خراسانی حاضر در مسابقات یعنی پدیده خراسان را متحمل شد.

جایگاه دو تیم
آبی‌پوشان خوزستانی هم‌اکنون با 41 امتیاز، پس از هم‌نام تهرانی خود، در رتبه دوم جدول قرار دارند. ملوان انزلی هم با 21 امتیاز، در رده سیزدهم جای دارد و یکی از تیم‌های حاضر در بین مربع قعرنشینان می‌باشد.

هشتاد ‌و‌ سومین بازی
دیدار با ملوان، هشتاد و سومین بازی استقلال خوزستان در تاریخ لیگ‌برتر خواهد بود. آبی‌پوشان خوزستان در 82 دیدار قبلی به 21 پیروزی، 34 مساوی و 27 باخت دست یافته‌اند و رتبه 22 را در بین 35 تیم از آن خود کرده‌اند.

چهل ‌و دومین دیدار خارج‌از‌خانه
بازی مقابل ملوان، چهل‌و‌دومین دیدار خارج‌از‌خانه استقلال در تاریخ رقابت‌های لیگ‌برتر است. آبی‌پوشان خوزستانی در 41 بازی گذشته به 7 پیروزی، 18 مساوی و 16 باخت دست پیدا کرده‌اند.

استقلال و بهترین خط دفاعی
استقلال خوزستان با 11 گل خورده، کمترین میزان گل‌خورده را در بین شانزده تیم حاضر در مسابقات دارد اما ملوان انزلی تاکنون 20 گل از حریفان دریافت کرده است.

سرمربی جدید برای ملوان
محمد احمدزاده‌، سرمربی تیم دسته‌اولی شهرداری اردبیل، با مدیران باشگاه ملوان به توافق رسید اما احتمالا محمد قدیر‌بحری در دیدار با استقلال خوزستان روی نیمکت ملوان می‌نشیند زیرا کارت حضور در مسابقات احمدزاده هنوز صادر نشده است.

سه سرمربی در دو بازی
در حالی که حمید استیلی در بازی رفت هدایت ملوان را بر‌عهده داشت، این مسئولیت در بازی برگشت بر‌عهده محمد قدیر‌بحری یا محمد احمدزاده است. این در حالی است که عبدالله ویسی تنها سرمربی استقلال خوزستان در فصل‌جاری بوده است.

تبلیغات وسیع در انزلی
جمعی از هواداران ملوان با پخش بیش از 3 هزار تراکت و پوستر و هم‌چنین نصب بنر در نقاط مختلف انزلی، مردم این شهر و طرف‌داران ملوان را به حضور در ورزشگاه و تشویق این تیم در برابر استقلال خوزستان دعوت کرده‌اند.

چهار غایب در استقلال
دو تیم، بازیکن محروم ندارند اما علی‌اصغر عاشوری و فرشاد جان‌فزا، دو بازیکن استقلال خوزستان، به دلیل آسیب‌دیدگی غایب خواهند بود. عبدالهادی خنیفر و مهدی زبیدی هم که مدتهاست به همین دلیل، دور از میادین هستند.

سه خوزستانی در ملوان
رضا درویشی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و حسین مجلی‌شنانی، سه بازیکن خوزستانی ملوان انزلی هستند.

ملوان؛ تیمی بدون خارجی
فرناندو خسوس و ادواردو سوارز فریرا (برزیل)، موسی کولی‌بالی (مالی) و فیلیپه برتولدو (تیمور شرقی)، چهار بازیکن خارجی استقلال خوزستان هستند. ملوان انزلی اما هیچ بازیکن خارجی ندارد.

خسوس در اندیشه کلین‌شیت
فرناندو خسوس، دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان، که در این فصل 12 بار دروازه تیم خود را بسته نگه داشته، امیدوار است در برابر ملوان به رکورد 13 بازی بدون گل‌خورده برسد. خسوس و محمد‌رشید مظاهری، رکورددار کلین‌شیت در فصل‌جاری هستند.

پیش‌بازی ملوان انزلی – استقلال خوزستان

شکستن طلسم گل‌نزدن
حسن بیت‌سعید که در ابتدای لیگ آمار خوبی در امر گل‌زنی داشت، در 8 هفته اخیر موفق به گشودن دروازه حریفان نشده و امیدوار است طلسم گل نزدن در هفته‌های اخیر را در دیدار با ملوان انزلی بشکند.

کادر داوری
حسین زرگر داور این بازی است و محمد منصوری و یعقوب حجتی نیز کمک‌های وی هستند. داور چهارم این دیدار، محمدرضا فغانی است و ناظر داوری هم بهرام مهرپیما می‌باشد.

آبی‌پوشان در اندیشه طلسم‌شکنی
استقلال خوزستان و ملوان انزلی تا‌به‌حال 5 بار در تاریخ لیگ‌برتر رودرروی هم‌ قرار گرفته‌اند. آبی‌پوشان خوزستانی تا‌به‌حال هیچ پیروزی مقابل ملوان نداشته‌اند و تنها 2 بار با این تیم مساوی کرده و در 3 بازی دیگر تن به شکست داده‌اند. آن‌ها 3 بار دروازه ملوانان را گشوده‌اند و در مقابل، 8 بار دروازه خود را باز‌شده دیده‌اند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها