به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

6 بازیکن خوزستانی امشب به قطر می‌روند

چهار بازیکن از فولاد خوزستان و دو بازیکن از نفت آبادان در حال ترک تهران به مقصد دوحه هستند.
شش بازیکن خوزستانی تا ساعتی دیگر عازم دوحه پایتخت قطر خواهند شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به منظور حضور در تورنمنت چهارجانبه کشور قطر ساعت 22:10 دقیقه امشب از فرودگاه امام تهران راهی دوحه خواهد شد. این تورنمنت با شرکت تیم های ملی نوجوانان ایران، نوجوانان قطر، آکادمی اسپایر قطر و تیم نوجوانان کپنهاگن دانمارک برگزار خواهد شد.

در حالی که قرار بود تیم ایران با 20 بازیکن راهی مسابقات شده و 8 بازیکن خوزستانی در فهرست نفرات اعزامی قرار گرفته بودند، ویزای 15 بازیکن برای سفر به دوحه آماده شد. در بین 15 بازیکنی که ویزای آن ها صادر شده، نام 6 بازیکن خوزستانی قرار دارد و این بازیکنان تا ساعتی دیگر همراه با تیم ملی نوجوانان راهی سفر خواهند شد.

معراج اسماعیلی، علی غلامزاده، محمد شریفی و وحید نامداری از باشگاه فولاد خوزستان و بنیامین زمانی و محمد غبیشاوی از باشگاه صنعت نفت آبادان 6 بازیکن خوزستانی هستند که امشب به دوحه خواهند رفت.

این در حالیست که ویزای محمدرضا گلی و علیرضا سواری دو بازیکن دیگر از باشگاه فولاد خوزستان توسط سفارت قطر در تهران صادر نشده است. این دو بازیکی باید همراه با چند نفر دیگر از بازیکنان نوجوان تیم ملی تا روز جمعه 26 دی ماه در محل آکادمی تیم های ملی باقی بمانند و پس از بازگشت تیم نوجوانان ایران از قطر به همراه این تیم راهی کشور بلاروس شوند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها