به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

هفت بازیکن خوزستانی کاندیدای دعوت به تیم ملی

هفت بازیکن خوزستانی کاندیدای دعوت به تیم ملی

خوزستان اسپورت- هفت بازیکن عضو تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور، کاندیدای دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال ایران هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اسامی تعدادی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است تا هماهنگی لازم برای تکمیل مدارک این بازیکنان با باشگاه‌های مربوطه انجام شود.

در بین اسامی ارائه شده از سوی کادر فنی تیم‌های ملی، نام هفت بازیکن عضو تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر قرار گرفته است و در همین راستا مراحل دریافت گذرنامه و مدارک سجلی این بازیکنان از طریق مسئولان باشگاه‌های مربوطه انجام شده است.

فدراسیون فوتبال البته به مسئولان تیم‌های خوزستانی ابلاغ کرده که این بازیکنان در فهرست اولیه قرار دارند و اخذ مدارک بدین دلیل صورت می‌گیرد تا در صورت قرار گرفتن نام هرکدام از این بازیکنان در فهرست نهایی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی، مشکلی از جانب مدارک آنها وجود نداشته باشد.

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در یک سال اخیر توجه زیادی به بازیکنان شاغل در تیم‌های خوزستانی نداشته است و هفته گذشته نیز در حالی که مقدمات سفر سه روزه مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز به اهواز و تماشای دو مسابقه خانگی تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان مهیا شده بود، این سفر بدلیل نامعلومی از سوی دسیاران کی‌روش لغو شد.

در عین حال، با توجه به اخذ مدارک هفت بازیکن عضو تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر که شامل سه بازیکن خوزستانی و چهار بازیکن غیربومی شاغل در خوزستان هستند، می‌توان انتظار داشت که تعدادی از این بازیکنان در فهرست نهایی بازیکنان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران قرار بگیرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
4
کی از خوزستان بازیکن میبره؟کیروش همش تهرانی میبره و تیم ملی همش مسخره و پارتی بازی شده.آخه نمیدونم تو کدوم کشور دنیا باید عضو تیم پایتخت باشی تا بری تیم ملی؟
نامردا خوزستان برزیل ایرانه بدبختا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها