به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مکوندی: هواداران برای فینال بیایند

بهروز مکوندی می گوید پس از جام طلایی، خوزستان به برگزاری چنین مسابقاتی نیاز داشت.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هواداران این تیم خواست در بازی فینال تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان از تیم نفت حمایت کنند.

بهروز مکوندی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال اهواز و راه یافتن به فینال تورنمنت چهارجانبه به خوزستان اسپورت گفت: امروز محک جدی خوردیم. پس از برپایی اردوی 10 روزه در بندرعباس و انجام تمرینات سنگین بدنسازی نیاز به چنین مسابقه ای داشتیم و فکر می کنم بازیکنان نفت محک جدی خوردند. در نیمه اول بازی متعادل بود ولی در نیمه دوم بازیکنان تیم ما بهتر ظاهر شدند و به دو گل رسیدیم. امیدوارم بچه ها همین روند صعودی را طی کنند و در بازی فینال این مسابقات نیز نمایش خوبی را ارائه دهند.

مکوندی ادامه داد: تورنمنت چهارجانبه خوزستان برای تیم نفت خیلی مفید بود و توانستیم بازیکنان جدید را در کنار نفرات قبلی قرار بدهیم. پس از جام نخل طلایی که در دهه 70 شمسی در خوزستان برگزار می شد، استان ما به چنین مسابقاتی نیاز داشت. امیدوارم سال آینده شاهد برگزاری این مسابقات با تعداد تیم های بیشتری باشیم و تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی فینال تورنمنت چهارجانبه گفت: باید ببینیم از بین استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز کدام تیم به فینال صعود می کند. از هواداران تیم نفت می خواهم روز جمعه برای تماشای بازی فینال و حمایت از تیم نفت در اهواز حضور پیدا کنند تا بر هیجان مسابقه فینال افزوده شود.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه خوزستان ساعت 15 روز جمعه 26 دی ماه بین نفت مسجدسلیمان و برنده بازی تیم های استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز برگزار خواهد شد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
پارسوماش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
0
1
اگه بشد فینالو رفت و برگشت کنن خیلی خوب میشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها