به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

سرمربی استقلال: تمرین نداشتیم و باختیم

حبیب خدریان می گوید استقلال اهواز امادگی شرکت در تورنمنت چهارجانبه را نداشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بازیکنان تیم ما به دلیل نداشتن تمرین از شرایط آمادگی خارج شده بودند و به همین دلیل مغلوب نفت مسجدسلیمان شدیم.

حبیب خدریان پس از خاتمه بازی مقابل نفت مسجدسلیمان که به شکست دو بر صفر استقلال اهواز انجامید به خبرنگار خوزستان اسپورت گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم. از ابتدا اعلام کرده بودیم که آماده حضور در این مسابقات نیستیم ولی به احترام هیئت فوتبال خوزستان و باشگاه نفت مسجدسلیمان امروز به میدان آمدیم. همانطور که دیدید تعطیلی طولانی مدت تمرینات روی تیم ما اثر منفی گذاشته بود و بازیکنان استقلال اهواز آمادگی چنین مسابقه ای را نداشتند.

خدریان در ادامه اظهار کرد: در نیمه دوم این مسابقه سعی کردیم از بازیکنان آزمایشی استفاده کنیم و آن ها را محک بزنیم. در مجموع باید بگویم که تیم فعلی استقلال اهواز برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم لیگ یک باید اصلاحات زیادی انجام دهد و نقاط ضعف خود را با گرفتن بازیکنان جدید پوشش بدهیم.


وی در پایان گفت: در مجموع فکر می کنم که اگر هیئت فوتبال خوزستان زمان دیگری برای برگزاری این تورنمنت در نظر می گرفت، استقلال اهواز می توانست نمایش بهتری داشته باشد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که دیدار تیم های استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی اهواز با نتیجه 2 بر صفر به سود نفت خاتمه پیدا کرد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها