به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

اسکوچیچ: سایپا بد موقعی به تور ما خورد

اسکوچیچ: سایپا بد موقعی به تور ما خورد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازی رفت با سایپا را فراموش نکرده‌ است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا، حاضر شد تا سوالات خبرنگاران را پاسخ بدهد.

اسکوچیچ، در این نشست اظها‌ر کرد: ابتدا می‌خواهم درگذشت مرحوم دارستانی را تسلیت بگویم. واقعا ناراحتم که چنین خبری را شنیدم روحش شاد و یادش گرامی. ما فردا بازی مهمی را پیش‌رو داریم. برای بازی فردا بسیار با انگیزه هستیم و بازی رفت در تهران را فراموش نکرده‌ایم. از بازیکنانم انتظار دارم که مثل بازی‌های قبل با انگیزه باشند.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه درباره تیم سایپا هم گفت: آنها تیم محترمی هستند و من برایشان احترام قائلم، اما از بازیکنانم انتظار دارم فردا با انگیزه مضاعف در برابر سایپا بازی کنند. ما در بازی فردا چهار بازیکن به نام‌های مساریچ، ابراهیمی، شریفات و بدرلو را در اختیار نداریم. البته در باره ابراهیمی باید بگویم که او در دیدار مقابل پر‌سپولیس انگشت پایش دچار مصدومیت شد که الان برطرف شده و از پس فردا در تمرینات ما خواهد بود.

او در ادامه درباره شناختش از تیم فو‌تبا‌ل سایپا هم گفت: طبیعتا هم آنها ما را آنالیز کرده‌اند و هم ما آنها را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم که فردا بتوانیم از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم.

اسکوچیچ در ادامه درباره رای کمیته‌ انضباطی مبنی بر محرومیتش گفت: طبیعتا وقتی در محکمه‌ای قرار است متهمی محاکمه شود باید صحبت‌های آن متهم هم شنیده شود. من به کسی اهانت نگرفته‌ام و به فدراسیون فو‌تبا‌ل احترام می گذارم اما در همان کنفرانس خبری از من سوال شد که آیا منظورتان از کلمه "پلنگ صورتی " داور است که من گفتم خیر هر شخص عاقلی می‌تواند تشخیص دهد که چه کسی می‌تواند این شخصیت باشد، اما کمیته‌ داوران این مساله را به خودشان گرفتند.

او همچنین افزود: هیچ وقت ناامید نبوده و نیستم و همیشه با امید و آرزو بازی‌ها را آغاز کردم تا سه امتیاز را به دست بیاورم. آن چیزی که مهم است این است که بیلان کاری ما در نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اول بوده است. طبیعتا همه تیم‌ها به دنبال پیروزی هستند. سایپایی‌ها هم انگیزه خودشان را دارند و ما هم به دنبال اهدافمان هستیم. سایپا بد موقعی به تور ما خورد. فکر می‌کنم شرایط برای سایپا سخت‌تر از تیم ما است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
2
هرموقعه این گفته نتیجه نگرفتیم امیدوارم ایندفعه بگیریم
ایذه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
4
واقعا باعث تاسفه که تو سرمربی فولاد شدی.بلایی که اسکوچیچ سر فولاد اورد هیتلر یر یهودیا نیورد
abbas
|
Germany
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
2
1
بهت ایمان دارم اسکو.
فردا سایپا رو میترکونیم به امید خدا.
یه عده اسم خودشون رو گذاشتن هوادار اما جز تخریب هیچ کار دیگه ای انجام نمیدن.
ارزو دارن فولاد ببازه تا مربی اخراج بشه.
شما از دشمن بدترید.
امیدوارم اسکو قراردادش تمدید بشه.
خوزستان بچاپ خواهشا.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
0
عباس بازم توهم زدی
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
لطفا بچاب .
اسكوچيچ فوتبال هندوستان بهت احتياج داره. برو دست از سرما بردار .
رفتارت هيتلر رانه است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها