به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

سفر مربیان تیم ملی فوتبال به اهواز لغو شد!

سفر مربیان تیم ملی به اهواز منتفی شد!

خوزستان اسپورت- سفر مربیان تیم ملی فوتبال ایران به اهواز، به دلایل نامعلومی لغو شد!

به گزارش خوزستان اسپورت، طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال ایران قرار بود که مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز، دستیاران کارلوس کی‌روش در کادر فنی تیم ملی ایران، صبح امروز (چهارشنبه) به اهواز سفر کنند تا ضمن زیر نظر گرفتن تمرینات سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر، دو مسابقه خانگی تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان در این هفته را از نزدیک تماشا کنند.

در همین راستا، مسئولان دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان مقدمات لازم برای میزبانی از مربیان تیم ملی در سفر سه روزه آنها به اهواز را تدارک دیدند اما صبح امروز که مسئولان تیم استقلال خوزستان برای استقبال از مهمانان راهی فرودگاه اهواز شده بودند، به آنها اعلام شد که سفر دستیاران کی‌روش به این شهر لغو شده است!

این اتفاق سال گذشته نیز رخ داده بود و علیرغم هماهنگی انجام شده، کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران از سفر به اهواز خودداری کرده بودند. از ابتدای حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران از سال 2011 تاکنون، کادر فنی تیم ملی هیچ سفری به خوزستان نداشته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
2
چ بیان چ نیان..بازیکنای خوزستانی رونمیبرن تیم ملی..اگه برن مصدوم برشون میگردونن.هیچ خط میخورن ازتیم ملی...بمونن خودبرزیل بهتره
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
0
خد رو شکر، بهتر شد، می خواستم بیان چکار؟ فقط یه هزینه می ذاشتن رو دست باشگاه و کلی هم فیس و افاده بیان واسه اهواز آخرش هم می رن بیت عاشور و انصاری فرد دعوت می کنن، بیت سعید که دعوت نمی کنن، خیلی خبر خوشحال کننده ای بود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها