به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

دست‌نشان: تغییر تفکر مربیان پرتغالی سخت است

دست‌نشان: تغییر تفکر مربیان پرتغالی بسیار سخت است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تغییر تفکرات مربیان پرتغالی در نفت آبادان بسیار سخت است و نیاز به زمان بسیاری دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با ایسنا خوزستان، اظهارکرد: روز گذشته بازی بسیار سخت و مهمی با تیم خیبر داشتیم. دیدار در خانه حریف با آن تماشاگران پر شورش که یک امتیاز برای آن‌ها محسوب می‌شود، یک روز سخت را برای‌مان رقم زد.

وی گفت: در شروع این بازی یک پنالتی برای تیم خیبر گرفته شد که باید روی آن بحث شود. به هر حال حریف بر این اساس به یک گل رسید ولی بازیکنانم توانستند به کارشان ادامه دهند و کیفیت‌شان را پایین نیاورند. در مجموع نیمه اول پایاپای بود و ما کم نگذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: در نیمه دوم نیز ما یک سر و گردن از تیم خیبر برتر بودیم و بازیکنانم هدفمند فوتبال بازی کردند و موفق شدیم با تعویض‌هایی که داشتیم، به دو گل دست پیدا کنیم. البته ما موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که شانس و بخت یارمان نبود و این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشدند. در دقیقه 95 نیز به صورت ناغافل، یک پنالتی دیگر برای حریف گرفته شد که باید بررسی شود. در نهایت هم بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ما به پایان رسید.

وی بیان کرد: از بازیکنانم راضی هستم و با وجود این‌که چند مهره خوبم را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتم ولی دیگر بازیکنانم واقعا جانانه تلاش کردند و مزد تلاش خود را هم گرفتند و توانستیم این پیروزی را به مردم خوب خوزستان و آبادان هدیه کنیم.

دست‌نشان در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به آن‌چه می‌خواسته‌اید در نفت‌آبادان رسیده‌اید؟ گفت: واقعیت این است وقتی مربی وارد یک تیم می‌شود به زمان نیاز دارد تا بتواند به آن شرایطی که می‌خواهد دست پیدا کند؛ ما تاکنون با شرایط مختلفی مواجه بوده‌ایم، از جمله این‌که من هنوز برای یک بار هم تمام بازیکنانم را در اختیار نداشته‌ام. از شروع نیم‌فصل که به نفت آبادان آمدم با مصدومیت و مشکلاتی که بازیکنانم داشته‌اند، مواجه بوده‌ام و گروه زیادی از بازیکنانم را در تمام مسابقات در اختیار نداشته‌ام.

وی افزود: با توجه به این‌که این تیم چهار پنج سال با تفکرات مربیان خارجی و پرتغالی کار کرده است، تغییر و تطبیق این تفکرات با تفکرات فعلی سخت است و نیاز به زمان بسیاری دارد ولی برای تغییر این شرایط در حال تلاش هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که هنوز از شرایط راضی نیستم، گفت: من تلاشم را می‌کنم ولی آن‌چه مشخص است خالی بودن استادیوم آبادان است و اگر بتوانیم این استادیوم را با فوتبالی که بازیکنانم انجام می‌دهند، پر کنیم آن موقع می‌توانم باور کنم که خواسته‌های مردم خوزستان و آبادان محقق شده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها