به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

دست‌نشان: داور بازی در روز خوبش نبود

دست‌نشان: داور بازی در روز خوبش نبود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بر این باور است که خیبری‌ها در بازی امروز از شرایط آرمانی به دور بوده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان پس از پیروزی تیمش برابر خیبر خرم‌آباد، بیان کرد: بازی خیلی سنگینی بود، خیبر تیم بسیار خوبی است که به نظرم امروز یک مقدار از شرایط آرمانی دور بودند.

وی اضافه کرد: خیبر فوتبالی به نمایش گذاشت که ما می‌خواستیم و همین مسئله باعث شد که از فضای فاصله خط دفاع و حمله آنها استفاده کنیم و به نتیجه برسیم.

دست‌نشان با بیان اینکه بچه‌ها نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند، افزود: در این نیمه بازی را کنترل کردیم و با بردن بازی به کناره‌ها به هدف‌مان دست پیدا کردیم و در یک بازی سخت با حضور این همه تماشاگر مشتاق که آرزوی هر تیمی است، به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اعتراض‌هایش به داور گفت: به نظر ما دو پنالتی که برای خیبر گرفته شد، هیچ‌کدام درست نبود. آقای صفایی داور وسط بسیار باشخصیت است ولی امروز در روز خوبش نبود.

وی درباره حوادث آخر بازی و درگیری لفظی‌اش با یکی از بازیکن‌های خیبر اظهار کرد: چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است!

دست‌نشان نظرش راجع به تیم خیبر را این‌گونه بیان کرد: خیبر را به جز امروز تیم بسیار خوبی دیدم اما در این دیدار خوب نبودند و فوتبال زیبایی بازی نکردند و ما از این موقعیت استفاده کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
fooooooo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
واقعا در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است بازیکنان صنعت خیلی عالی ظاهر شدن و به همشان و همچنین کادر فنی باید یک خسته نباشید جانانه گفت.
ولی داور خیلی ضعیف بود توپ در محوطه جریمه بدست بازیکن خیبر میخورد همه میبینند الا داور و بازیکن خیبر در محوطه جریمه صنعت میپره هوا و روی بازیکن همتیمیش می افتد داور برای خیبر پنالتی میگیرد آن هم دقیقا بیست ثانیه بعد از اتمام وقت اضافه که خودش تعیین کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
دوست عزیز صنعت نفت دشمنان زیادی داره . در دوتا بازی خانگی صنعت داوران دوتا پنالتی صدرصد در بازی پیکان و نفت مسجدسلیمان نگرفت ولی در این بازی دوتا پنالتی آبکی و مفت را برای خیبر گرفت . ولی بیخیال مهم اینه که بردیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها