به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

ایران 2 – بحرین 0؛ پیروزی امیدوار کننده

ورزشگاه رکتانگولر ملبورن شاهد حضور تعداد زیادی از خوزستانی های مقیم استرالیا بود.
تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی در جام ملت های آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های ملی ایران و بحرین در حضور حدود 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه رکتانگولر شهر ملبورن استرالیا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود ملی پوشان ایران خاتمه پیدا کرد.

احسان حاج صفی در لحظات تلف شده نیمه اول پس از کنترل توپ در پشت محوطه جریمه بحرین و ضربه پای راست دروازه حریف را روی پاشنه چرخاند تا این نیمه یک بر صفر به سود ایران تمام شود. دی دقیقه 71 نوبت به مسعود شجاعی رسید تا در پی کرنر ارسالی آندرانیک تیموریان و با ضربه ای دقیق به گوشه سمت راست دروازه بحرین دومین گل ایران را رقم بزند.

سروش رفیعی بازیکن باشگاه فولاد خوزستان در این مسابقه از دقیقه 88 جانشین اشکان دژاگه شد تا بازی در مرحله نهایی جام ملت های آسیا را تجربه کند.

بنجامین ویلیامز از استرالیا قضاوت دیدار تیم های ایران و بحرین را به عهده داشت که به احسان حاج صفی از ایران و عبدالله عمر از بحرین کارت زرد نشان داد.

با رقم خوردن پیروزی دو بر صفر ایران مقابل بحرین، شاگردان کارلوس کی روش پس از امارات در رده دوم جدول رده بندی گروه سوم مسابقات قرار گرفتند. امارات صبح امروز به وقت ایران موفق شده بود با نتیجه 4 بر یک مقابل قطر صاحب برتری شود.

ترکیب تیم ملی ایران:
علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی (79- علیرضا جهانبخش)، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، اشکان دژاگه (88- سروش رفیعی) و رضا قوچان‌نژاد (75- سردار آزمون).
سرمربی: کارلوس کی‌روش


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها