به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

دعوت عبدالله ویسی از تماشاگران خوزستانی

عبدالله ویسی می گوید تورنمنت چهارجانبه مزایای زیادی برای فوتبال خوزستان دارد.
سرمربی استقلال خوزستان از فوتبالدوستان خواست با حضور در ورزشگاه تختی اهواز گرمابخش تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان باشند.

عبدالله ویسی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص بازی تیمش مقابل فولادنوین اهواز گفت: فولادنوین صدرنشین لیگ دسته اول شده و تیمی جوان و باانگیزه است. بازی فردا می تواند محک بسیار خوبی برای دو تیم باشد. تیم ما با همه نفراتش گام به تورنمنت چهارجانبه می گذارد و این مسابقات را کاملاً جدی گرفته ایم.

ویسی ادامه داد: سومایلا دیاکیته دروازه بان تیم ما تنها غایب استقلال در این تورنمنت است. غیر از دیاکیته تمامی بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند و سعی داریم بهترین ترکیب را برای مقابله با فولادنوین انتخاب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با مثبت ارزیابی کردن برگزاری تورنمنت چهارجانبه گفت: از طریق خوزستان اسپورت از مسئولان هیئت فوتبال خوزستان برای برگزاری این رقابت ها تشکر می کنم، چرا که انجام چنین بازی هایی به هنگام تعطیلی مسابقات رسمی می تواند کمک بسیار بزرگی به آماده سازی تیم ما و سایر تیم ها کند. تیم های خوزستانی علاوه بر هماهنگی فنی و تاکتیکی بازیکنان در این مسابقات می توانند روابط و دوستی ها را بین خود تحکیم بخشیده و به هم نزدیک تر شوند.

عبدالله ویسی پیامی هم برای هواداران فوتبال خوزستان داشت: تماشاگران خوزستانی سرمایه تیم های ما هستند. از همه تماشاگران خوزستانی درخواست می کنم به ورزشگاه تختی اهواز  بیایند و با تشویق تیم های محبوب خود باعث بالاتر رفتن کیفیت مسابقات شوند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها