به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حذف نام ملی‌پوش خوزستانی از لیست پاداش

حذف نام ملی‌پوش خوزستانی از لیست پاداش

خوزستان اسپورت- فدراسیون هندبال نام دو بازیکن ملی پوش را که به گفته رییس فدراسیون به تیم ملی کشور خود پشت کرده اند، از لیست دریافت پاداش ها حذف کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، تیم ملی هندبال ایران در رقابت های انتخابی المپیک در قاره آسیا ( 23 آبان - 2 آذر) به مقام دوم دست یافت و راهی مرحله بعدی رقابت های انتخابی صعود کرد.

پس از این رقابت ها، سید ابولحسن مهدوی، رییس فدراسیون هندبال، در تاریخ 13 آذر در مصاحبه‌ای که در سایت رسمی فدراسیون منتشر شد، اعلام کرد که به هر یک از بازیکنان تیم ملی در رقابت های انتخابی المپیک حواله خرید خودرو به ارزش 25 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

پرداخت این پاداش تا آخرین ماه سال 94 به تعویق افتاد و در نهایت هم زمانی که قرار شد حواله ها به بازیکنان اهدا شود، نام دو بازیکن تیم ملی از لیست خارج شد.

الله کرم استکی و دانیل کمیش‌نژاد، دو لژیونر تیم ملی ایران که در رقابت های انتخابی المپیک در کسب مقام دومی برای تیم کشورمان نقش مهمی داشتند، اما با تصمیم رئیس فدراسیون هندبال پاداشی بابت این عنوان کسب نمی‌کنند.

استکی و کمیش‌نژاد دو بازیکنی بودند که با قهر از تیم ملی پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین، در مصاحبه هایی از عملکرد عرفان اسماعیلاگیچ، سرمربی کرووات تیم انتقاد کردند.

حال فدراسیون هندبال نام این دو بازیکن را به دلیل مصاحبه‌هایی که پس از تصویب پرداخت پاداش انجام داده‌اند، از لیست دریافت کننده‌های حواله خودرو خارج کرده است.

مهدوی رئیس فدراسیون درباره علت این کار می‌گوید که من صلاح ندانستم بازیکنی که به تیم ملی کشورش پشت می‌کند، پاداش بگیرد.

این اقدام رییس فدراسیون هندبال در نادیده انگاشتن نقش دو ملی پوش ناراضی در موفقیت تیم ملی در کسب مقام سوم آسیا و رقابت های انتخابی المپیک همچنان سوال برانگیز است.

شایان ذکر است که دانیل کمیش‌نژاد، ستاره گلزن عضو باشگاه "اچ ک مالمو" سوئد، فرزند مجید کمیش‌نژاد، فوتبالیست مطرح اهواز در دهه 60 شمسی است که در کشور سوئد اقامت دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
اگه پشت تیم خالی کردن چرا خطشون نزدی می ترسید همون مقامم تو اسیا نگیریم حالا که استفاده کردی زهرتونو می ریزین انتقاد کردن مگه نمی شه انتقاد کرد ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها