به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

موسوی: بازی با استقلال را جدی گرفته ایم

کورش موسوی می گوید به بازیکنان تیمش تأکید کرده بازی مقابل استقلال خوزستان را جدی بگیرند.
سرمربی تیم فوتبال فولادنوین اهواز گفت: برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان ایده بسیار خوبی است که به آماده شدن تیم های خوزستانی کمک زیادی می کند.

کورش موسوی در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون بازی فردا مقابل استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان در چند هفته پایانی قبل از تعطیلی مسابقات لیگ برتر نتایج خیلی خوبی گرفته بود. مطمئن هستم که این تیم نسبت به نیم فصل اول تغییر زیادی کرده و می تواند در ادامه بازی های لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد. به همین دلیل است که بازی فردا مقابل استقلال را کاملاً جدی گرفته ایم و به بچه ها تأکید کرده ایم با همه توان در این بازی ظاهر شوند.

موسوی ادامه داد: هدف تیم فولادنوین از شرکت در تورنمنت چهارجانبه کسب آمادگی بیشتر و هماهنگ شدن بازیکنان جدید و قدیمی تیم است. فردا از بازیکنان جدید تیم در کنار نفرات قبلی استفاده خواهیم کرد. انشاءالله بتوانیم که با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند به نتیجه دلخواه خود نیز دست پیدا کنیم.

سرمربی فولادنوین اهواز در خصوص برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان اظهار کرد: برگزاری این مسابقات ایده بسیار خوبی است که می تواند کمک بزرگی به چهار تیم خوزستانی برای کسب آمادگی بیشتر و حضور در ادامه بازی های لیگ برتر و دسته اول کند.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها