به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

روشنایی: از آمدن آرش افشین استقبال می‌کنیم

روشنایی: از آمدن آرش افشین استقبال می‌کنیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن حریفان اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهمن روشنایی در رابطه با آخرین وضعیت استقلال خوزستان، اظهار داشت: پس از بهتر شدن وضعیت هوای اهواز، تمرینات تیم به حالت عادی بازگشته است. پس از انجام دیدار تدارکاتی با تیم هجرت سوسنگرد، بازیکنان یک روز استراحت می‌کنند و از روز شنبه آماده دیدار با تیم سیاه جامگان مشهد می‌شویم.

روشنایی در خصوص شانس قهرمانی استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر، با توجه به برگزاری شش مسابقه در اهواز، عنوان کرد: هدف ااول مجموعه استقلال خوزستان کسب عنوان قهرمانی است و پس از قهرمانی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم. انجام شش بازی در اهواز امتیاز مثبتی برای تیم ما است تا با کمک هواداران خوزستانی نتایج موردنظر را کسب کنیم، ضمن اینکه قادر به کسب امتیاز در سه بازی خارج از خانه هم هستیم.

وی درباره رقیبان اصلی تیم استقلال خوزستان در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر گفت: تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن حریفان اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی هستند. البته با استقلال و ذوب‌آهن در اهواز بازی داریم و فکر می‌کنم نتیجه بازی مقابل استقلال تهران تأثیر زیادی در تعیین قهرمان این دوره خواهد داشت.

سرپرست استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت جسمانی عبدالله ویسی توضیح داد: آقای ویسی بعد از عمل جراحی در منزل استراحت می‌کند و روز گذشته هم به اتفاق اعضای تیم از ایشان عیادت کردیم. الحمدلله وضعیت وی رو به بهبود است و طی چند روز آینده در تمرینات حضور پیدا می‌کند.

روشنایی در خصوص بحث پیوستن آرش افشین به تیم استقلال خوزستان گفت: آرش افشین بازیکن توانمندی است که می‌تواند به استقلال خوزستان کمک کند و در صورتی که شرایط حضورش فراهم شود، از آمدن ایشان استقبال می‌کنیم. این بازیکن صحبت‌هایی با آقای ویسی انجام داده است و باید ببینیم در نهایت شرایط به چه شکل رقم می‌خورد.

وی در رابطه با چگونگی انتقال احتمالی آرش افشین به استقلال خوزستان توضیح داد: هر تیم در طول فصل می‌تواند سه بازیکن را به‌عنوان سهمیه بازیکنان آزاد جذب کند. ما تاکنون فقط مهدی زبیدی را در اواسط نیم‌فصل اول به‌عنوان بازیکن آزاد جذب کرده‌ایم که تا قبل از مصدومیت بسیار عالی کار کرد. آرش افشین هم با توجه به اینکه در دوره نقل و انتقالات نیم‌فصل اقدام به فسخ قرارداد با باشگاه ملوان انزلی کرده بود، بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند با سایر تیم‌ها قرارداد امضا کرده و بازی کند.

روشنایی افزود: به‌هرحال اگر شرایط حضور افشین در استقلال خوزستان مهیا شود، معتقدم که می‌تواند مهره مؤثری برای ما باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در خاتمه گفت: از همه هواداران فوتبال خوزستان که طی فصل جاری از استقلال خوزستان حمایت کردند، سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم با کسب جام قهرمانی، محبت هواداران را جبران کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
صادق فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
8
به امید قهرمانی
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
15
توجه کنید این روز ها چقدر از بازیکنان پایه فولاد و خارجی هایی که در زمان مدیریت استاد بزرگ آقای دهکردی به فولاد و بعد به تیم ملی و باشگاه های سرشناس معرفی شدند . اما آقای اژدری زاده چه کرده ؟ پایه های فولاد که آنها بازیکنان بزرگ هستند را از مجموعه فولاد بیرون کرد .بازیکنان بی کیفیت و مازاد تیم های دیگر را آورد .تیم به قعر سقوط کرد .بازیکنان خارجی که چند ماه بازی نکرده به مجموعه بیمار فولاد آورد .تیم بدون حاشیه فولاد دچار مسایل ناخوشایند بواسطه حضور بعضی بازیکنان حاشیه دار شد. هواداران آزرده خاطر شدند محروم شدند . پای مسولان استان ب میان آمد ولی حرمت هیچ کسی حفظ نشد .از جریانات و کانال های جذب بازیکن و غیره بگذریم .
خوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
8
پس چرا دس رو دس گذاشتین جذبش کنین دیگه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
9
اومدن آرش به استقلال خوزستان بنفع دو طرف هست . آرش نباید گول دلالا رو بخوره و بره تهران. اس خوزستان مدعی اول قهرمانیه آرش باید بمونه اهواز و کمک کنه به قهرمانی خوزستان
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
4
وسط زمین این چند بازی اس خوزستان بازی رو داده حریفا. چاره ش ارشه
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
4
امیدوارم که آرش بیاد و مشکل استقلال خوزستان رو حل کنه و رو سیاهیش به اسکوچیچ و خط حمله بدون گل زدش بمونه .تا بفهمه خوزستان یعنی آرش و مهرداد و بیت سعید و زبیدی و ظهیوی و.... که این آقا باهاشون مشکل داشت و مورد اقبال استاد اسکوچیچ نبودن . به امید قهرمانی تیم استقلال خوزستان و رفتن اسکوچیچ و تفکراتش از تیم فولاد به زودی های زود .
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
2
قهرمانیم ان شاالله
حسن استقلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
4
تورو خدا باشگاه استقلال خوزستان باتدبیر خوبی که تا الان داشتید بزارید قهرمانی تو خوزستان باشه با مصدومیت مهدی زبیدی همه خوزستان ناراحت شدند اما الان با جذب ارش افشین همه خوزستان دست به دعا برای جذب ایشان شدند وخوشحال تورو خدا جذبش کنید درست مصدومیت خفیفی داره ولی 3بازی مهم مثل استقلال تهران،گسترش و ذوب اهن در راه است و تجربه ایشان واسه استقلال خوزستان بکار میات در جذبش دریغ نکنید
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
0
0
جذب افشین میتونه یه گام مثبت و رو به جلو برای اس خوزستان و طرفداران فوتبال خوزستان باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها