به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

ملکی: یک شاخه گل به استقلال اهواز ندادند

ملکی: یک شاخه گل به استقلال اهواز ندادند

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: تاکنون از جانب مسئولان استان خوزستان یک شاخه گل هم به بازیکنان استقلال اهواز اهدا نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد ملکی در رابطه با شرایط فعلی باشگاه استقلال اهواز گفت: خوشبختانه تغییر سیاست باشگاه استقلال اهواز جواب داد و روی آوردن به بازیکنان جوان و بومی استان خوزستان باعث شد تا مردم از عملکرد تیم استقلال در چند هفته اخیر ابراز رضایت کنند.

ملکی ادامه داد: همانطور که قبلاً توضیح دادم، متأسفانه در دور رفت با بدقولی اسپانسرهایی که قرار بود استقلال اهواز را حمایت مالی کنند، به مشکلات جدی برخورد کردیم ولی در تعطیلات نیم‌فصل با همکاری و تعامل نزدیکی که بین مدیرعامل و سرمربی تیم انجام شد، اسکلت‌بندی استقلال اهواز بازسازی شد و پس از فسخ قرارداد با اکثر بازیکنان غیربومی، به‌میزان قابل توجهی از بدهی باشگاه نیز کاسته شد تا این تیم برای سال‌های آینده با مشکل بدهی انباشته روبرو نباشد.

مالک باشگاه استقلال اهواز در خصوص وضعیت پرداختی به بازیکنان فعلی این باشگاه اظهار داشت: چند روز پیش مبلغی را تأمین و به بازیکنان پرداخت کردیم و در صدد هستیم تا مبالغ دیگری را به اعضای تیم پرداخت کنیم تا با روحیه بهتری مسابقات را ادامه دهند.

وی افزود: درست است که تیم ما در انتهای جدول قرار دارد، اما این موضوع باعث نمی‌شود که میدان را برای حریفان خالی کنیم و طبق صحبتی که با مدیرعامل و سرمربی تیم داشتم، همگی متفق القول هستیم که تا روز پایانی لیگ برتر با تمام توان در مقابل حریفان به میدان برویم.

ملکی: یک شاخه گل به استقلال اهواز ندادند

محمد ملکی با ابراز گلایه از عدم حمایت مسئولان استان خوزستان از تیم استقلال اهواز گفت: هفته گذشته دیدید که آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده مردم قم در استادیوم این شهر حاضر شد و ضمن اهدای شاخه‌های گل به اعضای تیم صبای قم و اهدای جوایز به تعدادی از تماشاگران، از تیم صبا در دیدار با استقلال خوزستان حمایت کرد.

مالک باشگاه استقلال اهواز تصریح کرد: مسئولان قم برای تیم صبا اسپانسرهای خوبی از جمله یک شرکت هواپیمایی تدارک دیدند اما متأسفانه استقلال اهواز از کمترین حمایت مسئولان شهر اهواز و استان خوزستان برخوردار نیست. به‌عنوان مثال، حتی یک شاخه گل هم به بازیکنان تیم ما اهدا نشده است.

مالک باشگاه استقلال اهواز در خاتمه گفت: معتقدم که استقلال اهواز مظلوم واقع شده و در یک جنگ نابرابر مقابل تیم‌های گران‌قیمت لیگ برتر قرار گرفته است ولی با وجود تمامی مشکلات سعی داریم که روند آبرومندانه چند هفته اخیر را تا پایان فصل حفظ کنیم. حرفم با مسئولان استان خوزستان اینست که اگر از بازیکنان و مربیان استقلال اهواز حمایت کنند، جای دوری نمی‌رود، چون اکثر قریب به اتفاق اعضای این تیم را بچه‌های محروم خوزستانی تشکیل داده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
United States of America
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
1
2
لاریجانی به صبا شاخه گل داد ناراحتی نداره نماینده اهواز خاک به استقلال داد
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
0
آره واقعا حقتون رو خوردن آقای ملکی، بااین کمکی ک شما به فوتبال کردین باید از شما و بازیکناتون بیشتر تقدیر میشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها