به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

قهرمانی آسیا با حضور دو بازیکن ملی‌حفاری

قهرمانی آسیا با حضور دو بازیکن ملی‌حفاری

افشین احمدی
خوزستان‌ اسپورت- تیم ملی ایران برای یازدهمین بار، عنوان نخست مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را به دست آورد.

به گزارش خوزستان‌ اسپورت، تیم ملی فوتسال کشورمان در چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ازبکستان با شایستگی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

فینال چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، عصر یکشنبه در تاشکند با حضور دو تیم ایران و ازبکستان برگزار شد و با برتری 1-2 تیم ملی فوتسال کشورمان خاتمه یافت تا یازدهمین عنوان قهرمانی ایران در این مسابقات رقم بخورد.

در این بازی ابتدا تیم ملی ایران با یک گل از ازبکستان عقب افتاد اما در ادامه، گل‌های قدرت‌الله بهادری و محمد کشاورز باعث برتری ایران در این دیدار حساس و نفس‌گیر شد.

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در سه بازی مرحله گروهی با نتایج پرگل 0-6 ، 0-7 و 2-13 به ترتیب تیم‌‌های اردن، چین و عراق را شکست دادند و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز با 7 گل قرقیزستان را از پیش رو برداشتند و سپس در مرحله نیمه‌نهایی نیز مقابل ویتنام با نتیجه پرگل 1-13 به پیروزی رسیدند و به فینال راه یافتند.

فرهاد توکلی و جواد اسفندیاری، دو ملی‌پوش عضو تیم فوتسال ملی‌حفاری خوزستان، در فهرست 14 نفره بازیکنان تیم‌ملی فوتسال کشورمان بودند که توکلی عمل‌کرد خوبی در این رقابت‌ها داشت و پنج گل هم در این مسابقات به ثمر رساند؛ ضمن‌اینکه در دیدار با ویتنام نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد اما جواد اسفندیاری با توجه به پست وی یعنی دروازه‌بانی، فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

گفتنی است در 14 دوره برگزار‌شده از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران 11 بار عنوان قهرمانی را از آن خود کرده، یک بار نایب قهرمان و 2 بار هم سوم شده تا پر‌افتخارترین تیم فوتسال آسیا لقب بگیرد.

هم‌چنین تیم‌های ایران، ازبکستان، تایلند، ویتنام و استرالیا به عنوان پنج نماینده فوتسال آسیا در مسابقات جام‌جهانی کلمبیا انتخاب شدند و باید شهریورماه سال آینده در این رقابت‌ها حاضر شوند.

برچسب ها: فوتسال
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
2
یه سوال داشتم تیم ملی همین دو خوزستانی روداشت یا خوزستانی های دیگه ای هم بودن که خارج استان بازی میکنن؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها