به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

زیدوند: مدال نمی‌گرفتم برایم گران تمام می‌شد

زیدوند: مدال نمی‌گرفتم برایم گران تمام می‌شد

خوزستان اسپورت- کشتی‌گیر خوزستانی وزن 66 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در دیدار رده‌بندی به خودم گفتم هر طور شده باید به مدال برسم چون اگر مدال نگیرم، برایم خیلی گران تمام می‌شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی زیدوند در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص کسب مدال برنز کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشحالم که دست خالی به ایران برنمی‌گردم.  با یک باخت و یک برد، سوم شدم که به هر حال قسمت من اینگونه بود.

وی خاطرنشان کرد: دوست داشتم مدال طلا بگیرم اما دچار اشتباه شدم و روی یک غفلت، نتیجه را واگذار کردم. در دیدار رده‌بندی به خودم گفتم هر طور شده باید به مدال برسم چرا که اگر مدال نگیرم، برایم خیلی گران تمام می‌شد.

کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم تیم ملی تصریح کرد: همه فکر می‌کردند مسابقات قهرمانی آسیا سطح پایینی داشته باشد. با توجه به اینکه همه تلاش می‌کنند در گزینشی نفرات اصلی خود را بفرستند اما همه شاهد بودند که هر چند تعداد کشتی‌گیران کم بود اما از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داشتند.

زیدوند گفت: در وزن 66 کیلوگرم همان طور که همه دیدند چند تن از کشتی گیران خوب حضور داشتند و من هم در یک غفلت نتیجه را واگذار کردم. همین که شرمنده مردم نشدم، خیلی خوشحالم و قول می‌دهم در میدان‌های بعدی با مدال خوشرنگ‌تری به ایران برگردم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها