به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

امیر قاسمی قهرمان وزن 130 کیلوگرم آسیا شد

امیر قاسمی قهرمان وزن 130 کیلوگرم آسیا شد

خوزستان اسپورت- کشتی‌گیر خوزستانی وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با پیروزی در دیدار فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا به مدال طلا رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، در آخرین وزن از مسابقات روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در شهر بانکوک در حال برگزاری است، امیر قاسمی منجزی کشتی‌گیر اهل مسجدسلیمان در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

امیر قاسمی‌ منجزی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر کاظم بائف از قزاقستان را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی مامین‌جان عبداله‌یف از ازبکستان را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد. قاسمی در فینال، مورات رامانوف کشتی‌گیر مطرح قرقیزستانی را با ضربه فنی شکست داد و قهرمان شد.

پیش از این، سه کشتی‌گیر خوزستانی به اسامی پیام بویری در 75 کیلوگرم و مهدی زیدوند در 66 کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کرده و رامین طاهری در وزن 80 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسیده بودند.

مسابقات 3 وزن دوم نیز از ساعت 6:30 صبح فردا (پنجشنبه) به وقت تهران آغاز می‌شود که سامان عبدولی، افشین بیابانگرد و یوسف قادریان در اوزان 59، 71 و 85 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها