به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

دست‌نشان: از عملکرد تیم اصلا راضی نیستم

دست‌نشان: از عملکرد تیم اصلا راضی نیستم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان با بیان این‌که اصلا از نتیجه و نحوه عملکرد تیم راضی نیستم، گفت:‌ در روزی که با پیروزی برابر گل گهر می‌توانستیم به حریفان‌مان نزدیک شویم، شکست خوردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در خصوص شکست این تیم برابر گل‌گهر سیرجان، اظهارکرد: از روزی که به تیم آمدم، برخی بازیکنانم غایب هستند و همین باعث شده است که نتوانم از تمام بازیکنانم استفاده کنم ولی با این وجود تیمم روز گذشته فوتبال خوبی انجام داد.

وی در ادامه گفت: در 30 دقیقه ابتدایی بازی با گل‌گهر، پیش از این‌که گل بخوریم، میدان دست ما بود و شرایط خیلی خوبی داشتیم. در نیمه نخست نیز موفق به گلزنی شدیم ولی داور آن را آفساید اعلام کرد و پس از آن هم در کمتر از 30 ثانیه، داور خطایی را در نیمه زمین ما به سود حریف گرفت که همان توپ بلند به گل تبدیل شد و بازیکنانم از نظر روحی در شوک گلی بودند که زدیم و مورد قبول قرار نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان افزود: به هر حال پس از دریافت گل، بازیکنانم خیلی خوب کار کردند و در ادامه نیز بازیکن حریف توپی را به درون محوطه جریمه ما ارسال کرد و علی عبدالله‌زاده، مدافع ما از ترس این‌که توپ به صورتش برخورد نکند، به صحنه پشت کرد و تتوپ به پشت بازوهای او اثابت و متاسفانه داور آن را پنالتی اعلام کرد، در حالی که بازیکنان ما هیچ کاری برای جلوگیری از توپ انجام نداد و بدتر از اعلام پنالتی این بود که داور بازیکن ما را که به دلیلی نمی‌دانم، اخراج کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه از دقیقه 40 بازی، 10 نفره شدیم و در نیمه دوم نیز با وجود 10 نفر بودن، صاحب موقعیت‌های بسیار گلزنی شدیم و می‌توانم بگویم شش موقعیت عالی داشتیم که آن‌ها را از دست دادیم ولی باز حریف در یک ضد حمله از فشار همه جانبه‌ای که ما آورده بودیم، استفاده کرد و گل سوم را به ثمر رساند. البته بازیکنانم پا پس نکشیدند ولی موقعیت‌های‌مان یکی پس از دیگری از بین رفتند تا این‌که در دقیقه 89 بازیکن جوان تیم، موفق به گلزنی شد.

دست‌نشان با بیان این‌که در این بازی خیلی راحت گل دریافت کردیم، گفت: در این دیدار حداقل شش موقعیت گل زنی داشتیم که متاسفانه به دلیل استرس‌هایی که وجود دارد، از شرایط استفاده نکردیم و در روزی که همه حریفان نزدیک‌مان شکست خورده بودند و می‌توانستیم با پیروزی، خودمان را به حریفان نزدیک کنیم، بازی را واگذار کردیم تا فاصله همچنان برقرار باشد. ان‌شاالله در ادامه بتوانیم جبران کنیم.

وی با بیان این‌که اصلا از نتیجه و نحوه عملکرد تیم راضی نیستم، عنوان‌کرد: تیم ما واقعا نباید شکست می‌خورد. تیم گل‌گهر از نظر فوتبالی، حریف ما نشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان با گله‌مندی نسبت به داوری این دیدار، گفت: متاسفانه برای چندمین بار است که نفت‌آبادان از داوری آسیب می‌بیند و در همین دیدار اگر گل ما به اشتباه آفساید اعلام نمی‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد. آرزوی ما این است که عدالت کمی رعایت شود و هیچ چیز اضافه‌ای هم از کمیته داوران نمی‌خواهیم و با همه تلاشی که این کمیته انجام می‌دهد ولی نمی‌دانم چرا وضعیت داوری بازی‌های نفت‌آبادان مثبت نشده است.

وی عنوان کرد: مشکلاتی داریم ولی امیدوارم هنر کنیم و مشکلات را برطرف کنیم تا جواب مردم خوب خوزستان و آبادانی را بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
Jamaal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
4
این بازی که طبق نظر شما کاملا دست شما بود شما به داوری باختید ،، یک سوال ، بازیهای قبلی که باختید هم تقصیر داور بود؟؟ یعنی داور اوکی باشه ما دیگه باخت آبادان را نمیبینیم و صعودمون به لیگ برتر حتمیه ؟؟ آقای دست نشان با این همه بازیکنی که تحت اختیار کامل به آبادان آوردی و هر روز نفت وضعیتش بدتر میشه روت میشه این بهانه ها رو بیاری؟؟؟
نساجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
3
اه نساجی دامن تورو گرفت.دلم به حال طرفداران تیم نفت میسوزه که باید چوب تورو بخورند
آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
2
آقای دست نشان دست بردارید از این حرفهای کلیشه ای و بی اساس.
این بازی ده نفره شدید روبه رو پارسه و مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز هم ده نفره شدید؟
دیواری کوتاه تر از داور پیدا نکردی؟
همه مردم آباداان و هواداران صنعت نفت میدانند که هیئت مدیره و مدیر عامل آقای عیسی زاده یک شخص بی کفایت است.
شما هم اگر مربی کاربلدی بودید تو این بیست سال تیم شهر خودت نساجی رو میاوردی لیگ برتر.
آقایان مدیر و مربی و لیدر و دلال و بازیکنانی که هیچ ربطی به فوتبال ندارید دست از سر مردم مظلوم آبادااان و صنعت نفت بردارید.
من واقعا نمیدونم آیا فوتبال این شهر و این استان صاحب نداره یکی بیاد به اینا بگه دارید چیکار میکنید و این پولها داره کجا خرج میشه که این همه افتضاح به بار آوردید
مسئولین شهر آباداان در قبال چی سکوت کردن!!؟
خدا ازتون نگذره...
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
0
0
من تماشاگر استقلال اهوازم وما باتیم صنعت نفت کری داریم اینا به کنار.
اولا درود بر هرچی ابادانیه باغیرت. وجدانن این مربی کارنامش چیه که واسه تیمی به این بزرگی این اقا بیاد مربی وایسه این اقا کارش فقط کنار زمین جوسازی علیه داوره حداقل چهار پنج بار اومده اهوازبا تیمهای مختلف فوتبال ندیدیم ازاین اقا. مگر این شهرفوتبال خیز یکنفر پیشکسوت نداره؟
مربی داره ولی مدیریتشون ضعیفتر از مدیریته استقلال اهوازه.
با ارزوی موفقیت برای زرد طلایی دوست داشتنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
0
0
ممنون استقلال اهوازی عزیز ؛, تا وقتی که دلال تیم نفت که همه میدونن کیه هس تو تیم وباند بازی مدیریت و وجود داره نفت همین طور خواهد بود خدا نگذره از کسانی که دارن تیم های خوزستانی رو نابود میکنن واقا عجیبه که مربی پرحاشیه اخراجی میا رو نیمکت نفت میشینه انشالا مشکلات نفت و استقلال اهواز و تمام تیم های خوزستانی حل بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها