به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
تعداد نظرات: ۷ نظر

خالدی: به همه ثابت کردیم توانایی زیادی داریم

خالدی: به همه ثابت کردیم توانایی زیادی داریم

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به فرشاد احمدزاده گفتم آرامتر بازی کند تا خدایی نکرده دچار مصدومیت نشویم که در این بین جر و بحثی صورت گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امید خالدی در مور شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوبی بود در نیمه اول تیم تحت فشار زیادی قرار گرفت به همین خاطر کمی عقب نشستیم اما در نیمه دوم وضعیت ما بهتر شد و توانستیم پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم البته حریف هم موقعیت‌های بسیار زیادی داشت که خوشبختانه در روز خوب علی سلیمی آن‌ها موفق به زدن گل‌های بیشتر نشدند.

وی در مورد اینکه آیا فولاد می‌تواند در ادامه باز هم نتایج قابل قبولی بگیرد تصریح کرد: هواداران از ما انتظار دارند و باید نتایج قابل قبولی بگیرند. انشاءالله از این هفته سعی می‌کنیم بار دیگر به روند کسب امتیاز باز گردیم.

امید خالدی در ارتباط با درگیری‌ که بین او و احمدزاده به وجود آمد عنوان کرد: در آن صحنه توپ را از احمدزاده گرفتم که پس از سوت داور و اعلام خطا او با استوک به پایم زد به او گفتم‌ آرام تر بازی را دنبال کند اما او اعلام کرد هر جور که دوست دارد بازی می‌کند به همین خاطر جر و بحثمان شد که محسن بنگر و محسن ترکی وارد عمل شدند و در نهایت احمدزاده عذرخواهی کرد.

خالدی در رابطه با دیدار مقابل ذوب آهن تاکید کرد: بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم آن‌ها حریف قدرتمندی هستند البته ما هم کیفیتمان را در هفته های اخیر نشان دادیم و به همه ثابت کردیم توانایی زیادی داریم. امیدوارم بتوانیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.

وی یادآور شد: ما دوران سختی را در نیم فصل اول پشت سر گذاشتیم ولی رفته رفته به سمت رتبه‌های میانی جدول قدم برمی‌داریم. فولاد نام بزرگی است و در چند سال گذشته بزرگی خود را نشان داده است امیدواریم در ادامه مسیر باز هم هواداران کنار ما باشند و نتایج قابل قبولی بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولادی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
1
3
اقای خالدی عزیز با ابن همه تمرین واردو..ومسابقات متعدد هنوز نتوانستی از خودت یک بازیکن حرفه ایی وپخته بسازی در اکثر بازیهایت مانند یک فوتبالیست اماتور ومعمولی بازی می کنی که به ضررتیم هم تمام شده
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
4
اگر مقابل ذوب آهن شكست بخوريد چى؟!
یک سوال دارم: فرق بين مالكى + دغاغله با بايرامى + كوئه ماها چيه؟!
هرچهارتاشون مثل همن . گل نمی زنن .
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
2
به نظرم بایرامی خوبه حداقلش اینه جنگنده است واز جلو بازیکن هارو پرس می کنه وموقعیت خوب بش بدن گل هم می زنه ولی کوما ئه ها اصلن افتضاحه فشنگچی هم نباید بازی بده به نظرم عبدالله زاده ومطلق زاده رو بگذار هافبک دفاعی یا بدرلو وچاگو یه خط بیاد جلو تعویضم اکبر ایمانی بازهم خوبه بهتره فشنگچی جون نداره بدوه ویا پاس های عمقی بده جلو هم شریفات ،انصاری وبایرامی پرسینگ تعویض جلوهم ابراهیمی این کوماها فاجعه است دروازبان هم الکی پول دادیم بازی بش نمی ده از اون طرف هم به جماعتی هم بازی نمی ده
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
3
فولاد يقه ذوب رو مي گيره
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
1
1
امید جان تو جز قدیمیها و با تعصبهای فولاد هستی و هیچ وقت واسه فولاد کم نذاشتی الان هم که بازوبند رو می بندی مسئولیتت سنگین تره به قول خودت فولاد یه اسم بزرگه و کاپیتانش هم باید از نظر بازی و شخصیتی یه ادم بزرگ باشه سعی کن بچه های ناراضی رو با تیم همراه کنی و بین قدیمیها و بازیکنها ی جدید یه پل باشی تا تیم یک دل و یک پارچه باشه
امید جان با تمام وجود دوست داریم چون می دونیم با تمام وجود برای فولاد بازی می کنی
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
2
توجه کنید آقای خالدی تلاش زیادی کرد چرا از ایشون انتقاد دارید . بایرامی هنوز در موقعیت گل قرار نگرفته و متاسفانه بخاطر دورگ ک توان برگشتن نداره مجبور عقب بازی کنه تا کمک کنه توپ ب مهاجم برسه.هر وقت پاس ب ایشون برسه اون موقع مورد سنجش قرار خواهد گرفت .بازی غیر موثر ابراهیمی ک از اول فصل نتونسته درکی از بازی گروهی داشته باشه به فولاد ضربه زده .دورگ مسن و نا آماده ک واقعا آزاردهنده شده و کارایی نداره .بازی بد کامل ک قابلیت یک دفاع جلو زن نداره و بسیار کند کار میکنه .خانزاده ایی ک پاس گل داده و آمار بدی داشته .
فولاد دچار رکود شده و خیلی سخت تو لیگ بمونه و کار ب اما و اگر میکشه .اسکوچیچ گفته بود تفاوت زیادی با استقلال خواهیم داشت ولی استقلال صدر و فولاد در حال سقوط . اسکوچیچ گفت تو فولاد کارهایی از بازیکنان خواسته میشود ک در استقلال انجام نمی شود . خدا رو شکر ک انجام نمیشه چون کارهایی و اسکوچیچ از بازیکنان فولاد میخواهد باعث سقوط این تیم به لیگ یک شده . علت حمایت بعضی رسانه ها از اسکوچیچ اینه که خوب داره ی تیم مدعی رو از لیگ برتر حذف میکنه تیمی که پرسپولیس و استقلال تهران سالهاست باش مشکل دارن.
khzgirl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
0
0
خالدی از معدود بازیکنای ضعیف خوزستانی هست ،حیف جماعتی که اسکو یک سال پیرش کرد ،خدایی اسکو چی از کوئه ماها دیده ؟؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها