به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

داورپناه: هدف‌مان قهرمانی در غرب‌آسیا است

داورپناه: هدف‌مان قهرمانی در غرب‌آسیا است

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: هدف‌مان قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سعید داورپناه در خصوص شرایط تیم بسکتبال پتروشیمی برای حضور در مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: بعد از پایان دور مقدماتی لیگ تمرینات خوبی را در یکی دو روز گذشته انجام دادیم و شرایط آن مناسب است. مهدی کامرانی هم به جمع ما اضافه شده تا با قدرت بیشتری در این رقابت‌ها حاضر شویم. او با توجه به بازی‌های خوبی که در لیگ چین انجام داده در آمادگی به سر می‌برد.

وی ادامه داد: دو بازیکن خارجی دیگر ما هم می‌توانند کمک زیادی به ما در این رقابت‌ها کنند. کادر فنی با جذب این نفرات به این فکر است که بازیکنان کمتر در مسابقات خسته شوند و انرژی خود برای پلی‌آف بگذارند.

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی در خصوص ارزیابی‌اش از حریفان گفت: ابتدا فکر می‌کردیم تیم‌های لبنانی نمی‌آید اما با وجود الریاضی و شانفیل بازی‌های سختی پیش رو خواهیم داشت. دانشگاه آزاد هم رقیب قدرتمندی محسوب می‌شود و شناخت کافی از یکدیگر داریم.

داورپناه تاکید کرد: به نظر من هر تیمی که در این مسابقات از آمادگی بدنی خوبی برخوردار باشند می‌تواند نتایج خوبی هم بگیرند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هدف‌تان قهرمانی است یا خیر، گفت: خودم به شخصه برای قهرمانی به این رقابت‌ها می‌روم و قطعا سایر بازیکنان و کادر فنی نیز هدف‌شان همین است.

شایان ذکر است که مسابقات بسکتبال غرب آسیا از 28 بهمن در شهر عمان پایتخت اردن آغاز می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها