به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرمربی امیدهای فولاد خوزستان انتخاب شد

علی سویلمی از انتخاب علی اسکندری بعنوان سرمربی موقت امیدهای فولاد خبر داد.
مدیر تیم های پایه ای باشگاه فولاد خوزستان گفت: علی اسکندری را بصورت موقت به عنوان سرمربی امیدهای فولاد معرفی کردیم.

علی سویلمی در گفت و گو با خوزستان اسپورت گفت: پس از اینکه داریوش هرمزی سرمربی تیم امیدهای فولاد خوزستان به نفت امیدیه رفت، علی اسکندری را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردیم. اسکندری همکار هرمزی در کادر فنی امیدهای فولاد خوزستان بوده و دارای مدرک مربیگری درجه A آسیا می باشد. از اسکندری خواستیم که تیم را برای بازی هفته آینده مقابل تراکتورسازی تبریز آماده کند. بازی با تراکتورسازی آخرین بازی نیم فصل اول است و پس از آن فرصت خوبی داریم تا با برنامه ریزی مناسب وارد دور برگشت شویم.

سویلمی با تأکید بر اینکه باشگاه فولاد خوزستان تاکنون رضایت نامه داریوش هرمزی را صادر نکرده است، توضیح داد: داریوش هرمزی همراه با علیرضا آلبوغبیش سرپرست تیم نفت و دکتر فتحی رئیس بیمارستان نفت امیدیه نزد من آمدند و اعلام کردند مدیران ارشد شرکت نفت و گاز آغاجاری مبلغ 150 میلیون تومان قرارداد مالی همراه با منزل مسکونی و هزینه ایاب و ذهاب و غذا برای هرمزی در نظر گرفته اند. من هم به آن ها گفتم در صورتی که قرارداد کتبی با مبالغ و امکانات ذکر شده را برایم بیاورید تا آن را مشاهده کنم، بلافاصله رضایت نامه هرمزی را بدون قید و شرط برای حضور در تیم نفت امیدیه صادر خواهم کرد.

مدیر تیم های پایه ای فولاد افزود: واقعیت اینست که باشگاه فولاد خوزستان خوشحال می شود چنین امکانات و مزایای مالی خوبی نصیب مربیان تیم های پایه ای فولاد شود و هر کدام از مربیان ما با چنین پیشنهادی روبرو شوند، با انتقال آنان موافقت می کنیم. اما یک نکته را حتماً ذکر کنید که تا این لحظه داریوش هرمزی و مسئولان باشگاه نفت امیدیه به قول خود عمل نکرده و قرارداد ذکر شده را نشان من نداده اند. بنابراین تاکنون رضایت نامه هرمزی از سوی باشگاه فولاد صادر نشده و این مربی بدون فسخ قرارداد با فولاد به نفت امیدیه رفته است.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از امیدیه؛ تیم نفت امیدیه امروز بدون سرمربی راهی تهران شده و فردا با هدایت علی غیبی کمک مربی این تیم مقابل استقلال آبی تهران در لیگ دسته 2 باشگاه های کشور بازی می کند. این گزارش حاکیست که قرار است تا فردا اخبار جدیدی از باشگاه نفت امیدیه به گوش برسد.

همچنین منابع خبری خوزستان اسپورت خبر دادند که پس از جدایی داریوش هرمزی از امیدهای فولاد خوزستان، تعداد زیادی از مربیان بیکار و فاقد تیم با مراجعه حضوری به باشگاه فولاد یا از طریق تماس های تلفنی با مدیران باشگاه خواستار جایگزینی هرمزی شده اند. تعداد متقاضیان و درخواست های آنان به حدی زیاد بوده که علی سویلمی مدیر تیم های پایه ای فولاد خوزستان ترجیح داده چند روز از مدیرعامل باشگاه مرخصی بگیرد و در دفتر باشگاه حاضر نشود!



پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
1
سلام
درود بر مربی شهرمون داریوش خان هرمزی
ولی اقای مدیر بنظرت درسته که مبلغ توافقی بین دو باشگاه رو علنی کنی
حرفه ای عمل نکردی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها