به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

ایمان موسوی از حضور در تمرین فولاد منع شد

موسوی احتمالاً در یکی-دو روز آینده با فولاد خوزستان فسخ قرارداد خواهد کرد.
سیدایمان موسوی ار حضور در تمرینات فولاد خوزستان منع شده و از فردا نمی تواند در کنار تیم فولاد تمرین کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در جریان نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر، دراگان اسکوچیچ با توجه به عدم اعتقاد فنی به سیدایمان موسوی از این بازیکن خواست به ملوان انزلی برود تا رضایت نامه سیدجلال رافخایی برای حضور در فولاد از سوی باشگاه ملوان صادر شود. این پیشنهاد با مخالفت موسوی همراه گردید و اتفاقاتی که بین او و سرمربی فولاد رخ داد، باعث ناراحتی اسکوچیچ شد.

اسکوچیچ در نهایت به موسوی اعلام کرد که در برنامه های تاکتیکی فولاد برای نیم فصل دوم جایی ندارد و بهتر است به تیمی برود که امکان حضور در ترکیب برایش فراهم باشد، چرا که از این پس نمی تواند در تمرینات گروهی فولاد شرکت کند. موسوی اما تمرینات انفرادی و دویدن در حاشیه زمین تمرین فولاد را ترجیح داد و گفت حاضر است بصورت انفرادی تمرین کند اما راهی تیم دیگری نشود.

موسوی چند روزی را به صورت انفرادی در حاشیه زمین تمرین فولاد به دویدن می پرداخت اما همانطور که انتظار می رفت این وضعیت ادامه پیدا نکرد. عموی سیدایمان موسوی به عنوان مدیربرنامه های این بازیکن با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان وارد مذاکره شد و فولادی ها سه راه حل برای رفع مشکل موسوی پیشنهاد دادند. مقرر شد که موسوی یکی از این پیشنهادات را انتخاب کند اما پس از اینکه توافقی در این زمینه حاصل نشد، دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفت تا موسوی را از حضور در تمزین فولاد منع کند.

یکی از نزدیکان سیدایمان موسوی با تأیید این خبر به خوزستان اسپورت گفت: به موسوی اعلام شده که از فردا نمی تواند در تمرینات فولاد شرکت کند. فردا به دفتر باشگاه فولاد خوزستان می رویم تا تکلیف ایمان مشخص شود.

بدین ترتیب سید ایمان موسوی در آستانه جدایی از فولاد خوزستان قرار گرفته است. این بازیکن 26 ساله اهل گچساران احتمالاً در یکی-دو روز آینده با حضور در دفتر باشگاه فولاد با این تیم فسخ قرارداد خواهد کرد و پس از آن باشگاه فولاد خوزستان می تواند نام موسوی را از فهرست این تیم در سازمان لیگ فوتبال خارج کند.

دراگان اسکوچیچ با اتخاذ این تصمیم و منع موسوی از حضور در محل تمرینات فولاد خواسته از ایجاد مسائل حاشیه ای برای تیمش جلوگیری کند. بدین ترتیب موسوی هم می تواند به تیم دیگری انتقال یابد و در مسابقات رسمی شرکت کند.

این مطلب متعلق به خوزستان اسپورت بوده و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

موسوی از حضور در تمرین فولاد منع شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد خورشيد جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
1
8
كار به جايي است چون ادامه ي اين وضع اقتدار باشگاه و مربي رو زير سوال مي بره
Foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
1
4
کار درستی بود برای روحیه ی اتحاد تیم حرکت بسیار درستی بود.
خوزستانی
|
United States of America
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
6
3
دلم خیلی برای ایمان موسوی میسوزه. درست نبود اینقدر بد باهاش رفتار بشه.
هرچند که اینکار رو هم کردن که از بروز حاشیه جلوگیری کنن ولی به نظرم میشد از ایمان هم استفاده کرد.
amordad
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
1
7
اسکوچیچ کار درستی انجام داد . نظم تیمی مهمترین مسئله است و اسکوچیچ به خوبی شرایط فولاد را درک می کند. جذب موسوی از اول اشتباه بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
0
ایمان موسوی هر جا بره من باهاشم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها