به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

نقل و انتقالات استقلال از زبان مدیرعامل

ارسطو جهانداری فعالیت استقلال اهواز در نقل و انتقالات را تشریح کرد.
مدیرعامل استقلال اهواز از پیوستن هافبک خوزستانی تیم پدیده خراسان به استقلال خبر داد.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص فعالیت باشگاه استقلال اهواز در نقل و انتقالات زمستانی گفت: عبدالله ممبینی هافبک خوزستانی تیم پدیده خراسان از این تیم رضایت نامه گرفته و در نیم فصل دوم برای استقلال اهواز بازی خواهد کرد. ممبینی چهارمین بازیکنی است که در نقل و انتقالات به تیم ما پیوسته و هنوز فرصت جذب چهار بازیکن دیگر را داریم.

جهانداری در خصوص بازیکنان جذب شده توسط استقلال اهواز گفت: مهدی اسلامی از شهرداری زنجان، محمد احمدی از نفت امیدیه، مهدی چاه جویی از شهرداری بندرعباس و عبدالله ممبینی از پدیده خراسان چهار بازیکنی هستند که به استقلال اهواز ملحق شده اند. چهار بازیکن دیگر را نیز در روزهای آینده جذب خواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال اهواز در خصوص سیاست این باشگاه برای جذب بازیکن در نیم فصل گفت: بازیکنانی را جذب می کنیم که ضمن داشتن سابقه بازی در لیگ دسته اول، بازیکنانی جوان و باانگیزه باشند. نفراتی که جذب کرده ایم همگی دارای این ویژگی ها بوده اند و به هواداران استقلال اهواز اطمینان می دهم که این بازیکنان می توانند کمک زیادی به تیم ما کنند.

جهانداری درباره بازیکنان جداشده استقلال توضیح داد: عباس بوعذار تنها بازیکنی بود که از جمع ما جدا شد. بوعذار تا پایان فصل با استقلال اهواز قرارداد داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ضمن انتقال او به باشگاه نفت تهران برای باشگاه استقلال درآمدزایی کنیم. به غیر از بوعذار هیچ کدام از بازیکنان اصلی تیم ما جدا نمی شوند.

وی درباره تماس خداداد عزیزی و درخواست این مربی مشهدی برای جذب عماد قاسمی مدافع استقلال اظهار کرد: عزیزی با من تماس گرفت و خواستار صدور رضایت نامه عماد قاسمی برای شهرداری تبریز شد. من به ایشان توضیح دادم که تیم ما به قاسمی نیاز دارد و چنانچه بتوانیم بازیکنی در سطح قاسمی جذب کنیم، او را به تیم شهرداری تبریز خواهیم داد. طبیعی است که این اتفاق نمی افتد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز پیرامون درخواست برخی بازیکنان این تیم از جمله مصطفی نوروزی برای فسخ قرارداد گفت: این بازیکنان در استقلال اهواز می مانند چرا که ما بخشی از مبالغ قراردادهای آنان را پرداخت کرده ایم و بخش دوم را نیز آماده پرداخت داریم. به هواداران استقلال قول می دهم که همه بازیکنان اصلی را در تیم حفظ کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها