به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

اژدری‌زاده: شاید باز هم بازی‌های فولاد را رایگان کنیم

اژدری‌زاده: شاید باز هم بازی‌های فولاد را رایگان کنیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در صورتی که شرایط مناسب باشد، در آینده هم بازی‌‌های فولاد را رایگان اعلام می‌‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، علیرضا اژدری‌زاده راجع به شرایط خوب این روزهای فولاد گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب و راضی کننده است، البته تا زمانی که بازی‌ها تمام شود ما استرس و نگرانی خواهیم داشت. بازی‌ها هرچه جلوتر می‌رود سخت‌تر می‌شود و در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن بسیار دشوارتر از دور رفت است.

وی در ادامه در مورد دلایل برون رفت فولاد از بحران نیم فصل نخست لیگ گفت: در هر صورت در موفقیت یا ناکامی یک موضوع، عوامل مختلفی دخیل هستند و ما هم بعد از اینکه در دور رفت شرایط خوبی نداشتیم، در فرصت تعطیلات با صحبت‌هایی که با عوامل مختلف تیم از هیات مدیره گرفته تا کادرفنی داشتیم، تمامی جوانب و شرایط را بررسی کردیم و توانستیم راهکار خوبی برای حل مشکلات تیم پیدا کنیم. در همین راستا نفرات خوبی هم به تیم اضافه شدند که به تیم کمک کردند و موفق شدیم در دو هفته اخیر هم از دو بازی دشوار 6 امتیاز بسیار خوب را کسب کنیم. من خیلی خوشحال هستم که روند تیم خوب است و خوشحالم که می‌بینیم هواداران فولاد بخاطر بردهای تیم شاد هستند.

مدیرعامل فولاد همچنین در واکنش به سخت بودن بازی خارج از خانه این هفته این تیم در برابر پرسپولیس عنوان کرد: هر دو بازی ما در دو هفته گذشته هم سخت بود و حریفان ما تیم‌های قابل احترامی بودند. استقلال خوزستان و سپاهان تیم‌های قدرتمند و محترمی بودند و پرسپولیس هم تیم بسیار قابل احترامی است. من امیدوارم همچمون دو بازی قبل که تیم بسیار خوب بازی کرد و نتایج خوبی هم گرفتیم، در این بازی نیز با ارائه یک بازی خوب، بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم.

وی در پایان راجع به رایگان اعلام شدن بازی فولاد برابر سپاهان و احتمال تکرار این تصمیم در دیدارهای بعدی فولاد نیز گفت: ما در بازی قبل نیاز به حمایت هواداران داشتیم و می‌دانستیم که هواداران هم مشتاق هستند تا موفقیت فولاد را ببیند. از همین رو تصمیم به انجام این کار گرفتیم. برای دیدارهای بعدی نیز همه چیز بستگی به شرایط و وضعیت تیم دارد و باید ببینیم اوضاع چگونه خواهد بود. البته باید مسائل حرفه‌ای‌گری در فوتبال را هم مدنظر داشته باشیم، بالاخره بلیط فروشی یکی از راه‌های درآمدزایی برای هر باشگاهی است و نمی‌شود به سادگی از آن چشم‌پوشی کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
9
این سپاهانیا چه جوی درست کردن انگار نه انگار باید همون نیمه اول ده نفره می‌شدن داور نجاتشون داد ناراحتن داور بیشتر کمکشون نکرد
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
چند بار قهرمان شده که توی هر قهرمانیشون حرف و حدیثهایی بود . از داوریهای جهت دار به نفعشون در زمان فرهاد کاظمی و قلعه نوعی تا قهرمانی پارسالشون. اون موقع صداشون در نمی اومد. والله رو که نیست سنگ پای قزوینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
8
اين همه قرادادهاي سنگين بابازيكن میبندين به سادگي میگذريد ولي براي هوادار نه. كمي هم براي هوادار ارزش قائل باشيد چي ميشه اگه خزانه فولاد كم بشه زمين به اسمان نمياد.
موسوي شادگان
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
5
4
فعلا که حرفه ایی بودن تنها آیتم فراموش شده در باشگاه از ابتدای فصل بوده .هنوز یادم نرفته اسکوچیچ 18 هفته صحبت از آوردن مهاجم خوب می کرد و آخرش دورگ دور از شرایط آرمانی رو قبول کرد
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
3
انشاله فولاد روز به روز بهتر ميشه و خود را به بالاي جدول مي رسونه
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
2
من خوشحالم که بالاخره این اقا یکی دو کلمه ناقابل .هم مصاحبه کرد .حرف از استرس میزند .خود شما بانی این کار بوده اید .فکر هم نکنید کاری صورت داده اید چون اگر فولاد هم سقوط نکند .در نهایت نگاه وانتظارات هوداران را از قهرمانی ومدعی بودن فولاد کاهش داد ه اید .طوری که هوادران ارزو کنند که فقط فولاد سقوط نکند. وتا حالا هم موفق بود ه اید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها