به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

دو بازیکن فولاد در راه نفت

نفت امیدیه تا 23 دی ماه فرصت جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات میان فصل را دارد.
با آغاز به کار داریوش هرمزی در نفت امیدیه، این تیم مشغول یارگیری در نقل و انتقالات میان فصل شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش هرمزی سرمربی تیم امیدهای فولاد خوزستان از روز گذشته هدایت تمرینات تیم نفت امیدیه را به عهده گرفت تا این تیم را در راه صعود به لیگ دسته اول ایران هدایت کند. باشگاه نفت در اولین گام با نظر هرمزی اقدام به عقد قرارداد رسمی با سه بازیکن اهل امیدیه به نام های محسن طیبی، معین راشدی و احسان شجاعی کرد.

داریوش هرمزی پس از حضور سه بازیکن از امیدیه در تیم نفت، به پنج بازیکن خوزستانی از جمله حجت زادمحمود، علی مولایی، سیامک سرلک، احسان فارسی و صیاد غریب وند برای حضور در تیم نفت چراغ سبز نشان داده است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که داریوش هرمزی پس از بستن لیست بازیکنان بالای 23 سال در نظر دارد دو بازیکن از امیدهای فولاد خوزستان را نیز به عنوان سهمیه امید به تیم نفت امیدیه منتقل کند تا فهرست تیمش تکمیل شود. سجاد عبدوئی و میثم بیوسه دو بازیکن اهل امیدیه هستند که برای فولاد بازی می کنند و حالا باید از باشگاه فولاد رضایت نامه بگیرند تا به تیم سابق خود برگردند.


 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مجدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
2
ماشاالله اقاي هرمزي بازيكن هاي خوبي انتخاب كرده
جمعی از بچه های اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
0
با شناختی که از اقای هرمزی داریم مطمئنیم که تیم نفت رو هم به اوج میرسونه و به تیم نفت تبریک میگیم که چنین مربی روشن فکر و بااخلاقی رو انتخاب کردن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها