به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

تعداد فروش بلیت بازی فولاد و سپاهان مشخص شد

تعداد فروش بلیت بازی فولاد و سپاهان مشخص شد

خوزستان اسپورت- تعداد 5500 قطعه بلیت از سوی باشگاه فولاد خوزستان برای ورود رایگان هواداران تیم فولاد به استادیوم غدیر خریداری شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به منظور تسهیل در حضور هواداران تیم فولاد در استادیوم غدیر، تماشای دیدار تیم های فولاد و سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر را رایگان اعلام کرد.

در همین راستا، با توجه به آئین نامه مسابقات لیگ برتر، مقرر شد که نمایندگان باشگاه فولاد خوزستان ضمن حضور در استادیوم غدیر به تعداد تماشاگرانی که وارد استادیوم می‌شوند، بلیت خریداری کنند تا میزان دقیق درآمد حاصل از بلیت فروشی این دیدار در دفاتر مالی سازمان لیگ ثبت شود.

تعداد بلیت های خریداری شده توسط باشگاه فولاد خوزستان 5500 قطعه اعلام شد اما جلال مرادی که به عنوان نماینده سازمان لیگ در بازی فولاد و سپاهان حضور داشت، اعلام کرد که تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم بیشتر بوده و در تنظیم گزارش این مسابقه تعداد تماشاگران را 6500 نفر ذکر کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
3
اول هفتس این تعدادم اومدن خیلیه رفت امدم سخته مردم فکرش که می کنن منصرف می شن اینجا اروپا نیست مترو جفت ورزشگاه باشه هم رایگانش کردن هوادارا اومدن وقتشم مناسب نبود باید شب می ذاشتن شلوغتر می شد صد درصد
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
3
حدود ده هزار هوادار اومده بود که با توجه به زمان نامناسب بازی در وسط هفته و دوری راه و موقعیت نامناسب دو تیم در جدول تماشاگر قابل قبولیه اگه فولاد اوج بگیره دوباره غدیر پر میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها