به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

بختیاری‌زاده: می‌توانیم یک بازیکن آسیایی بگیریم

بختیاری‌زاده: می‌توانیم یک بازیکن آسیایی بگیریم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان گفت: بردن سپاهان برای ما با ارزش است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، کورش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان، اظها‌ر کرد: با توجه به نتایج خوبی که در چند هفته‌ گذشته کسب کرده‌ایم و پس از هفته‌ها ناکامی تیم از نظر روحی – روانی در شرایط بهتری به سر می‌برد.

وی گفت: البته در کنار این موضوع نباید از ضعف‌هایمان چشم پوشی کنیم. هر مربی که با خودش صادق باشد باید ضعف‌ها را ببیند. ما سعی کردیم ضعف‌هایی که داشته‌ایم برطرف کنیم.

مربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان عنوان کرد: ما تلاش کرده‌ایم روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم و ضمن تقویت آنها تلاشمان این بوده است که بردهایمان تداوم داشته باشد تا به آن فولادی که همه مردم انتظار دارند برسیم.

وی افزود: فکر می‌کنم فردا (یکشنبه) در بازی با سپاهان به این موضوع دست پیدا کنیم و بردن سپاهان برای ما با ارزش است، چرا که این تیم یک تیم با کیفیت است و از بازیکنان با تجربه نیز در خط حمله خود بهره می‌برد و ان‌شا‌ء‌الله سپاهان را ببریم و بردهایمان تداوم داشته باشد و به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

بختیاری‌زاده  خاطر‌ نشان کرد: سپاهان را آنالیز کرده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم و آنالیزمان در بازی با استقلال خوزستان نیز خوب جواب داد.

وی درباره غایبان تیمش در بازی مقابل سپاهان نیز گفت: مساریچ مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند، ولی خانزاده بهتر شده است و روز گذشته با ما تمرین کرد و فکر می‌کنم که او بتواند بازی کند.

مربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان درباره جذب یک دفاع گفت: قرار بود یک دفاع جذب کنیم که نشد، ولی ما می‌توانیم یک بازیکن آسیایی بگیریم و هنوز در حال پیگیری هستیم.

وی درباره عملکرد بایرامی و کوئماها، خاطر‌ نشان کرد: هنوز این دو بازیکن به صورت 100 درصد آماده نشده‌اند، ولی می‌توانند به ما کمک کنند. آنها تاکنون به 70 – 80 درصد از آمادگی لازم رسیده‌اند. با حضور این دو بازیکن، خط حمله ما خیلی بهتر شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
2
2
اخه اگه دفاع ضعیفه چرا مدافع جذب نکردید یعنی مدافع ها خیلی کم هستن یا کانالی که از اون بازیکن وارد می کنین نداشت ؟
اگه کوئماها و بایرامی آماده نبودن تو این شرایط حساس چرا مهاجم آماده جذب نکردین مثل نانگ
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
4
بازی با سپاهان بازیه بسیار مهمیه و حتما باید سه امتیاز رو بگیریم
هوادارا از هر جایی و با هر وسیله ای باید خودشون رو به ورزشگاه برسونن این بازی از اون مسابقاتیه که به جو نیاز داره یعنی باید یه جو سنگین بر علیه سپاهان ایجاد کنیم
از دقیقه ی یک تا سوت پایان بازی باید یه نفس تشویق کنیم چه گل بزنیم چه گل بخوریم چه جلو باشیم چه عقب بیفتیم تشویق نباید قطع بشه
سپاهان تیمیه که روبروش یک لحظه هم نباید غفلت کرد چه بازیکنا چه هوادارا تمام طول بازی باید با تمرکز کامل بازی رو دنبال کنن
باید با شکست سپاهان به اصفهانیها نشون بدیم فوتبال تو ذات خوزستانیهاست چیزی که با پول نمیشه خرید مثل تعصب مثل غیرت
به امید شکست سپاهان
فولاد برای همیشه
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
3
1
ب همین خیال باش اقای بختیاری زاده ک سپاهانو ببرید ..استقلال خوزستانم با کلی شانس بردین ...حقیقت واسه ما روشن شده تیم حتی با جذب چند بازیکن اصلا خوب نشده و مثل نیم فصل اول کلی ضعف داره مخصوصا تو دفاع و خط حمله ..عبدللله زاده ک اصلا اماده نیست بازیش ضعیف شده ...لطفا چاپ کنید
حامد
|
Latvia
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
2
تیم پر مهره و تا دندان مسلح سپاهان رو متوقف کنیم کار بزرگی کردیم.قیمت هر بازیکن این تیم معادل کل تیم فولاد هست.با امید به خدا و حمایت همه جانبه هواداران مردانه میجنگیم
abbas
|
Germany
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
3
شدیدا به یک مدافع مطمئن آسیایی احتیاج داریم.
به جز مساریچ که تا حدودی بهتر از سایر مدافعان وسط ماست،مدافع مطمئن خوب دیگه ای نداریم.
کامل که بازیش بگیر نگیر داره،اهل شاخه هم خیلی جوونه و کم تجربه است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها