به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

ویسی: استقلال خوزستان شخصیت بالایی دارد

ویسی: استقلال خوزستان شخصیت بالایی دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید که اگر دیدار تیمش مقابل سایپا به تساوی بکشد به جز این دو تیم همه لیگ‌های تیم خوشحال خواهند شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: اینکه بگویم بازی‌ها حساس است یک حرف تکراری شده اما 3 امتیاز هر بازی واقعا سرنوشت‌ساز است و تک امتیاز دیدار ما مقابل سایپا فقط رقیبان و البته تمام تیم‌های لیگ را به جز دو تیم حاضر در این بازی را خوشحال می‌کند.

وی افزود: شرایط ما و سایپا تقریبا یکسان است و ما در تلاش هستیم نتایج بازی‌های قبلی‌مان را جبران کنیم. سعی داریم 3 امتیاز این دیدار را برای خودمان نگه داریم و می‌دانیم کاری سخت مقابل سایپا داریم چرا که آنها نیز به همین شکل تلاش می‌کنند به دلیل باخت در بازی قبلی 3 امتیاز را بگیرند و این مسئله بازی پراسترسی را برای بازیکنان دو تیم رقم خواهد زد.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: مطمئنا دو تیم بازی تهاجمی را به نمایش می‌گذارند و برای 3 امتیاز به میدان می‌روند.

ویسی در مورد اینکه استقلال خوزستان در دو هفته گذشته کسب نکرده گفت: این شرایط برای همه تیم‌های دنیا پیش می‌آید و منتظر چنین روزی بودیم اگر ابتدای فصل این مشکل پیش می‌آمد به مشکل بر می‌خوردیم یا اگر در اواخر فصل چنین نتایجی رقم می‌خورد قابل جبران نبود. تعطیلات لیگ تمرکز ما را به هم زد و بیشتر تیم‌ها و مدیربرنامه‌ها با بازیکنانمان تماس گرفتند و تمرکزشان را به هم زدند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع برای ما خوش‌یمن نبود و تلاش کردیم تا بازیکنان را دوباره برگردانیم. هر چند ضربه خوردیم اما آماده هستیم که روند خوب گذشته را ادامه دهیم. شرایط برای اینکه نتایج خوبی بگیریم فراهم است. تیم‌هایی که پایین‌تر از ما قرار دارند ادعای آسیایی شدن و حتی قهرمانی می‌کنند و اگر ما که اینجا قرار داریم نخواهیم چنین صحبتی کنیم کوچک‌بینی است. مطمئنا با تلاش بچه‌ها به روند خوب گذشته ادامه خواهیم داد.

ویسی ادامه داد: 17 هفته در بالای جدول قرار گرفتیم و با وجود اینکه سه هفته نتیجه نگرفتیم جایگاه‌مان تغییر نکرد. این مسئله به معنای آن است که تیم ما شخصیت خود را پیدا کرده است. شخصیت آمپول نیست که بخواهیم تزریق کنیم چیزی بوده که با تلاش بچه‌ها به دست آمده است. استقلال خوزستان شخصیت بالایی دارد و قابل احترام است.

وی درباره محروم و مصدومان تیمش عنوان کرد: محروم نداریم اما دو بازیکن خارجی‌مان به نام‌های آندره و فیلیپه مصدوم هستند.

ویسی در خصوص اینکه دروازه‌بان تیمش یک نیم‌فصل را عالی پشت سرگذاشت اما با شروع نیم فصل دوم شرایط خوبی نداشته است و دلیل این موضوع چیست، گفت: اینکه بازیکنی یک نیم‌فصل عالی بوده و اشتباه کند طبیعی است. یک راننده بسیار حرفه‌ای یا حتی یک خلبان خبره هم ممکن است اشتباه کند همانطور که دخسوس اشتباه کرد. ما با این دروازه‌بان صحبت کردیم و او در بازی قبلی به لحاظ روحی نیز بسیار خوب بود اما اشتباه ناگهانی‌اش به این دلیل بود که روز خوب ما نبود. شرایط‌مان بهتر شده و روز خوب دخسوس نیز از فردا دوباره شروع خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اقاي ويسي اين بازيكن برزيلي الاصل بايد ازابتدا بازي كنه دومابيشتر درخط حمله كار كن بابازيكنان تابيشتر تمركز داشته باشن موسوي شادگان
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
انشاالله که به لطف خدا فردا بازی رو میبره استقلال خوزستان وخودش رو از این بحران نجات میده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها