به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

گزارش اولین تمرین تیم استقلال خوزستان

سومایلا دیاکیته تنها غایب تمرین امروز استقلال خوزستان بود.
اولین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از خاتمه اردوی کیش، امروز در اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت 15 امروز به مدت 90 دقیقه در ورزشگاه بیت المقدس شهرک گروه ملی تمرین کرد. استقلالی ها که پس از خاتمه اردوی جزیره کیش راهی استراحت سه روزه شده بودند، بعد از ظهر امروز گردهم آمده و تمرین پرفشاری را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

تمرین امروز استقلال خوزستان تنها یک غایب داشت. سومایلا دیاکیته دروازه بان ملی پوش استقلال که برای حضور در بازی تیم ملی کشورش راهی مالی شده است، نتوانست در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کند. همچنین موسی کولی بالی دیگر بازیکن آفریقایی استقلال نیز به دلیل مصدومیت بصورت انفرادی تمرین می کرد.

عمده وقت تمرین امروز استقلال به مرور برنامه های تاکتیکی اختصاص داشت. عبدالله ویسی هم از آمادگی بالای بازیکنانش که پس از اردوی کیش به هماهنگی خوبی رسیده اند، ابراز رضایت و اعلام کرد که جلسه بعدی تمرین آبی پوشان فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان در حاشیه تمرین امروز در خصوص غیبت دروازه بان استقلال در تمرینات این تیم به خوزستان اسپورت گفت: سومایلا دیاکیته طبق قوانین فیفا و با توجه به بازی های تیم ملی مالی از عبدالله ویسی و باشگاه استقلال خوزستان مرخصی گرفته است. دیاکیته به زودی به ایران بازمی گردد تا در تمرینات شرکت کند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها