به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

پرونده دیدار نساجی و نفت در کمیته صیانت

پرونده دیدار نساجی و نفت در کمیته صیانت

خوزستان اسپورت- مسئولان سازمان لیگ گزارش اتفاقات بازی نساجی مازندران و نفت آبادان را به کمیته صیانت سازمان لیگ ارجاع خواهند داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نساجی مازندران در دیداری از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول مقابل نفت آبادان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. در حالی که دو هفته از برگزاری این مسابقه گذشته، این روزها بحث بروز تبانی در این دیدار مطرح شده است.

فریبرز محمودزاده مسئول لیگ دسته اول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اعلام کرد اتفاقات این بازی را همراه با غلامرضا بهروان بررسی کرده و گزارشی تهیه شده که قرار است به کمیته صیانت ارجاع دهند تا آنها این مسئله را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
به نظر من این سه امتیاز نه نفت را به لیگ برتر میرسونه نه نشاجی را میفرسته لیگ برتر . باشگاهی هم که میخواد با تبانی بیاد لیگ برتر کارش با یک بازی و دو بازی درست نمیشه باید دست به تبانی گسترده مثل سال گذشته مس کرمان بزنه . میشد با خریدن دروازه بان پارسه هم این تیم را برد . وقتی یه تیم سه تا توپ میزنه توی تیر دروازه پس میتونسته به پارسه هم 4 تا گل بزنه ضمنا دروازه بان نساجی توی همون بازی 3 تا تک به گل گرفت میتونست اونا را بخوره که دفاعش ول کرده بود رفته بود . تبانی برای این بازی کلا لفط مسخریه . فدراسیون کم کاری خودش را انداخته توی زمینه دیگه نمونش نامه ای که خود فدراسیون در مورد ناداوری بازی با نفت مسجد سلیمان نوشته به باشگاه نفت . باشگاه نفت با این مدیریت و بازیکنان نیازی به تبانی نداره چون با تبانی هم به جایی نمیرسه . سال دیگه و سالهای بعد هم توی لیگ دسته یک دست و پا میزنه . ضمنا شما که مرتب مینویسید تیم نفت بدون بازیکن آبادانی کدام بازیکن آبادانی واقعا خوب بازی میکنه که میشه گذاشتش توی ترکیب واقعا عادلانه برید بشمارید علی عبدالله زاده از اول فصل با اشتباهاتش چند امتیاز از این تیم گرفته یا محمود داری زاده با تک رویش چکاری کرده . این بازیکنای آبادانی که توی لیستن در سطح لیگ یک نیستن . بهتره به دنبال بازیکنای بهتر بود .
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
نود همه چیز را نشون داد متاسفم برای علی عیسی زاده .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها