به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

چاگو: خوشحالم به بهترین دروازه‌بان لیگ گل زدم

چاگو: خوشحالم به بهترین دروازه‌بان لیگ گل زدم

سمیرا شیرمردی
خوزستان اسپورت- ماتیاس چاگو یکی از بهترین بازیکنان فولاد خوزستان است که هم این فصل و هم فصل گذشته بازی‌های خوبی برای تیمش به نمایش گذاشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، ماتیاس چاگو هافبک کامرونی فولاد خوزستان که در دیدار با استقلال خوزستان موفق به زدن تک گل سه امتیازی تیمش شد، در رابطه با این دیدار و شرایط تیم فولاد توضیحاتی داد که  مرور می‌کنید.
 
قبل از هر چیز بهتر است در مورد بازی با استقلال خوزستان صحبت کنید.
همانطور که اطلاع دارید بازی بسیار سختی بود و من خیلی خوشحالم که 3 امتیاز بازی را گرفتیم. ما برای هر بازی با این تصور که یک فینال سخت پیش رو داریم، به زمین می‌رویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برنده فینال باشیم. در دربی اهواز موفق شدیم به خواسته‌مان برسیم و از پس فینال بربیاییم. امیدوارم در بازی‌های بعد هم به همین شکل ادامه دهیم و با برد از زمین خارج شویم.

در بازی با استقلال خوزستان توانستی یک گل 3 امتیازی و مهم بزنی.
 گل زدن من مهم نیست. آنقدر که کار دسته جمعی و گروهی تیم مهم است مطمئنا این‌که چه کسی گل زده اهمیت ندارد. گل من هم حاصل یک کار تیمی بود.

به هر حال شما توانستی دروازه بهترین دروازه‌بان لیگ این فصل را باز کنی.
 از اینکه این مساله را می‌شنوم خیلی خوشحالم. واقعا گل زدن به بهترین دروازه‌بان لیگ، لذتبخش است. من در آن لحظه احساس کردم باید شوت بزنم که این کار را انجام دادم و خوشحالم که توپم تبدیل به گل شد. آن هم یک گل 3 امتیازی و ارزشمند.

با توجه به اینکه در این فصل 2 گل 3 امتیازی زدی، فکر می‌کنی باز هم می‌توانی از این گل‌های 3 امتیازی بزنی؟
 امیدوارم گل‌های 3 امتیازی‌ام زیادتر از این باشد و همیشه بازی‌هایمان با برد همراه باشد.

چرا اکثر گل‌هایی که می‌زنی در دقایق پایانی است؟
 به خاطر اینکه باید تا لحظه آخر بدویم و بجنگیم. من اعتقادم بر این است که باید 90 دقیقه بدوم و بجنگم. برایم فرقی نمی‌کند در چه دقیقه‌ای فرصت نصیبم می‌شود اما فکر می‌کنم در دقایق پایانی به خاطر اینکه تعدادی از بازیکنان خسته می‌شوند، فرصت بهتری نصیبم می‌شود تا گل بزنم.

هفته آینده بازی سخت و مهمی مقابل سپاهان دارید. این بازی را چطور می‌بینی؟
 بازی با سپاهان در خانه‌مان است و چیزی که اهمیت زیادی دارد این است که 3 امتیاز را کسب کنیم. پس بدون شک در این بازی با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا برنده بازی باشیم.

فولاد خوزستان در نیم فصل اول نتوانست آنطور که باید و شاید کار کند اما در نیم فصل دوم امیدها را برگرداند. فکر می‌کنی این تیم بتواند در ادامه هم موفق باشد و نتایج نیم فصل اول را جبران کند؟
 ما هواداران فهیم و محترم خوزستانی را در کنارمان داریم. فولاد خوزستان اگرچه نتایج خوبی در نیم فصل اول نگرفت اما در اولین بازی نیم فصل دوم احساس کردیم باید جواب حمایت‌های هواداران خونگرم‌مان را بدهیم، به همین دلیل با تمام قدرت ظاهر شدیم تا امید را به آنها برگردانیم. خوشحالم که توانستیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم و یقینا در ادامه بازی‌های بدی ارائه نخواهیم داد. ما در هر بازی برای برد به میدان خواهیم رفت و امیدوارم به هدف‌مان برسیم.

دورگ کوئه‌ماها یکی از بازیکنان جدیدی است که در نیم فصل به فولاد خوزستان اضافه شده. با توجه به اینکه هموطن دورگ هستی و شناخت خوبی نسبت به او داری، فکر می‌کنی او می‌تواند به فولاد کمک کند؟
 من خودم در لیگ قهرمانان اروپا و در بازی با اف سی بروژ مقابل دورگ بازی کردم. او بازیکن خیلی خوبی است و من همیشه مقابل او مشکل داشتم چون دورگ خلاق و فرصت‌طلب است. پس نه تنها وجود دورگ، بلکه با بازیکنانی مثل مهرداد بایرامی، احمد عبدا... زاده و مهرداد طهماسبی می‌توانیم با قدرت‌تر ادامه دهیم چون این بازیکنان وزنه‌های سنگین و بسیار تاثیرگذاری هستند.

 فکر می‌کنی فولاد در آخر فصل چه جایگاهی در لیگ به دست می‌آورد؟
 فعلا به دنبال این هستیم که بازی به بازی پیش برویم و از هر بازی بهترین امتیاز را به دست بیاوریم. چیزی که الان مهم است 3 امتیاز بازی‌هاست اما مطمئن باشید فولاد جایگاه بهتری به دست می‌آورد و بازی به بازی بالاتر می‌آید تا در نهایت یک جایگاه خوب و مناسب را از آن خود کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولاد
|
United States of America
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
5
مرحبا چاگو بخدا چاگو فولاد رو جمع کرده
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
1
5
زنده باد چاگو بازیکن خوب فولاد
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
1
4
به خدا قسم 85 درصد قدرت فعلی فولاد در همین بازیکن با تعصب خلاصه می شود اگر جند تای دیگر ااز همین بازیکنان فعلی فولاد از ایشان الگو برداری کنند .نیمی از تاکتیک های تیمی فولاد هنگام بازی حل می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
0
چاگو با تعصب كار مي كنه و ستون تيمه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها