به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

خضیراوی: خوزستانی‌ها از استقلال حمایت کنند

خضیراوی: خوزستانی‌ها از استقلال حمایت کنند

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: نشان دادیم که جوانان خوزستانی می‌توانند کارهای سخت را انجام بدهند.

حمزه خضیراوی در گفت‌وگو با خوزستان اسپورت، در رابطه با دیدار اخیر تیمش برابر ملوان انزلی، اظهار داشت: به نظرم خوب بازی کردیم و خدا را شکر که پس از چند هفته امتیاز گرفتیم. اگر کمی شانس با ما یار بود، می‌توانستیم بازی را ببریم ولی یک امتیاز هم برای تیم جوان ما خوب بود.

وی ادامه داد: قبل از بازی با ملوان خیلی‌ها فکر می‌کردند با توجه به جدایی چند بازیکن از استقلال اهواز، این تیم نمی‌تواند مقابل تیم های دیگر حرفی برای گفتن داشته باشد اما نشان دادیم که جوانان خوزستانی می‌توانند کارهای سخت را انجام بدهند.

خضیراوی در خصوص این نظریه که ممکن است جوانی زیاد تیم استقلال اهواز در ادامه مسابقات برای این تیم پیامد منفی داشته باشد، عنوان کرد: بهرحال جوانگرایی هم جنبه مثبت دارد، هم جنبه منفی، اما همانطور که آقای بختیاری‌زاده در مصاحبه بعد از بازی با ملوان گفتند، اگر بازیکنان ما خودشان را باور کنند، شاید بتوانیم کارهای بزرگی در مسابقات باقی مانده انجام بدهیم. ضمن اینکه چند بازیکن باتجربه در تیم ما هستند که می‌توانند به بازیکنان جوان کمک کنند.

مهاجم 21 ساله استقلال اهواز در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در استادیوم آزادی گفت: همه بازیکنان استقلال اهواز از انگیزه بالایی برای این مسابقه برخوردارند و به امید خدا می‌رویم تا بازی خوبی را مقابل استقلال ارائه کنیم. حضور در استادیوم آزادی و بازی در برابر استقلال یا پرسپولیس فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است تا خودشان را نشان دهند و امیدوارم که از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که در این مقطع چه انتظاری از مسئولان دارید، اظهار داشت: همه می‌دانند که از نظر امکانات نسبت به سایر تیم ها پایین‌تر هستیم ولی بازیکنان ما با تمام وجود در تمرینات و مسابقات حاضر می‌شوند. امیدوارم که حداقل ترتیبی اتخاذ کنند که بخشی از قراردادهای بازیکنان پرداخت شود. مسئولان استان خوزستان در این شرایط باید یک نگاه ویژه به این تیم داشته باشند، چرا که نتایج خوب و بد استقلال اهواز به نام فوتبال خوزستان ثبت خواهد شد.

حمزه خضیراوی که در تیم جوانان نفت اهواز شاگرد بختیاری‌زاده بوده و سال گذشته همراه با امیدهای فولاد خوزستان به قهرمانی لیگ برتر امیدهای ایران رسیده، در پایان صحبت هایش از مربیانی که برای وی زحمت کشیده‌اند، تشکر کرد و گفت: از همه مربیانی که طی این دو سه سال برایم زحمت کشیدند و از آقای بختیاری‌زاده که به ما اعتماد کرد و فرصت بازی در لیگ برتر را داد، تشکر می‌کنم. همچنین از سیدابراهیم تهامی و سایر مربیان و مسئولان استقلال اهواز که به جوانان انگیزه می‌دهند، کمال تشکر را دارم و از مردم خوب خوزستان می‌خواهم که در مسابقات آینده حمایت بیشتری از استقلال اهواز داشته باشند. این تیم نماینده خوزستان است و انشاءالله بتوانیم با کسب نتایج بهتر باعث خوشحالی خوزستانی‌ها شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
6
از استاندار محترم خواهشمندیم هر چه زود تر اقدام کنن. استقلال اهواز هدف دلال هاست و همین تیم جوان و بومی و بازیکنانش را راحت نمیزارن .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
1
7
درود سیاوش خان و اعتمادش به جوانان بومی
حسن
|
United States of America
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
4
سالمترین مربی لیگ برترسیاوش بختیاری زاده
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
3
تنها دلخوشی ما الان بازیکنای جوون بومی هستن که داخل تیم بازی میکنن درسته روی کاغذ شانس خیلی کم داریم برا موندن تو لیگ ولی با این بچه ها میتونیم آبروداری کنیم
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
2
آقای استاندار خواهش میکنم به استقلال اهواز کمک کنید.خواهش میکنم یک اقدام عملی بکنید.به نقل از سایت بزرگ و معتبر ورزش خوزستان قرارداد بازیکنان استقلال اهواز کمتر از 600 ملیون تومان است واقعا برای تیم لیگ برتر مبلغ ناچیزیست.امیدوارم مساعدت بفرمایید.
ahmad
|
Seychelles
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
3
این تیم جوان قابلیت نتیجه گرفتن رو داره.بهترین و ایده آل ترین میانگین سنی رو داره.شک نکنید با دو هفته هماهنگی بیشتر هیچ تیمی نمیتونه قصر در بره و آغاز روند امتیازگیری استقلال اهواز هست.هفته 20 به بعد با افت بدنی سایر تیمها این تیم جوون قابلیتهاش رو نمایش میده.نیروی جوانی و تکنیک برتر خوزستان کار خودش رو میکنه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها