به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

پاک پرور: استقلال اهواز به حمایت مسئولان نیاز دارد

پاک پرور: استقلال اهواز نیاز به حمایت مسئولان دارد

خوزستان اسپورت- مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: کار بسیار سختی داریم ولی ناامید نیستیم و تا روز آخر سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم تا نتایج لازم را بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد پاک پرور در رابطه با تساوی یک بر یک استقلال اهواز مقابل ملوان انزلی، اظهار داشت: بازی خوبی را ارائه کردیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.  برنامه اصلی تیم ما این بود که جمع بازی کنیم و با قطع حملات تیم ملوان از فضای خالی پشت مدافعان کناری آنها استفاده کنیم. با اینکه بازیکنان ما نسبت به بازیکنان ملوان تجربه کمتری داشتند، ولی فکر می‌کنم در مجموع بهتر از حریف بازی کردند و هواداران هم از بازی تیم راضی بودند.

وی درباره گل زیبایی که در این دیدار به ثمر رساند، توضیح داد: آقای بختیاری‌زاده گفته بود اگر در فضای بین مدافعان ملوان صاحب توپ شدم، در عرض حرکت کنم و به سمت دروازه شوت بزنم. وقتی بهرامی توپ را به فضای کناری خط دفاعی ملوان انداخت، همین کار را انجام دادم و بعد از اینکه توپ را از جلوی کنعانی عبور دادم، دروازه را هدف گرفتم که خدا را شکر این شوت تبدیل به گل زیبایی شد.

پاک پرور در خصوص شادی بعد از گل چنین گفت: در حالی که کمتر مربی فرصت بازی را به بازیکنان جوان می‌دهد، آقای بختیاری‌زاده شجاعت کرد و این فرصت را امسال به ما داد و من با این حرکت می‌خواستم از ایشان تشکر کنم. آقای بختیاری‌زاده از هفته دوم لیگ برتر و بازی مقابل سیاه جامگان در اهواز با وجودی که هنوز برای استقلال تیم ما مشکل مالی ایجاد نشده بود و همه بازیکنان باتجربه در تیم حضور داشتند، از من در ترکیب اصلی استفاده کرد و به همین دلیل منتظر فرصت بودم تا از وی تشکر کنم.

این مهاجم 21 ساله خوزستانی درباره بازی بعدی تیمش برابر استقلال تهران در استادیوم آزادی عنوان کرد: بازیکنان ما جوان و باانگیزه هستند و فکر می‌کنم بتوانیم بازی خوبی را مقابل استقلال ارائه کنیم. چند بازیکن ما هم که در دیدار با ملوان غیبت داشتند، به بازی با استقلال می‌رسند و انشاءالله بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در رابطه با آینده استقلال اهواز در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: کار بسیار سختی داریم ولی ناامید نیستیم و تا روز آخر سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم تا نتایج لازم را بگیریم. البته امیدوارم که مسئولان استان به باشگاه استقلال اهواز کمک کنند تا این تیم بتواند در ادامه لیگ بهتر ظاهر شود. قراردادهای اکثر بازیکنان تیم ما بسیار پایین است و انشاءالله شرایطی فراهم شود که همین مبالغ اندک به بازیکنان پرداخت شود.

میلاد پاک پرور در پایان اظهار کرد: از همه هوادارانی که دیروز که در هوای بسیار سرد و غبارآلود اهواز به استادیوم آمدند و از ما حمایت کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم و اولین گلم در لیگ برتر را به این هواداران تقدیم می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
5
درود به شرف و شجاعت سیاوش خان که به این همه جوون میدون داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
اس اس اهواز
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
درود بر تو ميلاد شهر اهواز
درود بر سياوش خان
درود و صد درود بر اس اس شهر اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها