به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

چهارمحالی: قلعه نویی خواست به استقلال بروم

کریم عزیزنژاد
پس از چند سال دوری از لیگ برتر، حجت چهارمحالی درصدد تکرار روزهای خوبی است که در اواسط دهه 80 با لباس فولاد خوزستان سپری کرده بود.
حجت چهارمحالی مهاجم 25 ساله استقلال خوزستان که در اواخر نیم فصل نخست لیگ برتر به این تیم اضافه شد، در جریان بازی های تدارکاتی در اردوی جزیره کیش آمادگی بالایی نشان داد و حالا به انتظار دور برگشت لیگ برتر است تا با پیراهن شماره 24 استقلال خوزستان بتواند خود را دوباره در سطح اول فوتبال ایران مطرح کند.
چهارمحالی در گفت و گو با خوزستان اسپورت به چند سئوال پاسخ داد. مصاحبه چهارمحالی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

از آخرین وضعیت خودت بگو.
خدا را شکر شرایطم خوب است. اردوی خوبی در کیش داشتیم. قرار است از پنج شنبه تمرینات ما  شروع شود و برای بازی های چهارجانبه اهواز آماده شویم.

چطور شد به استقلال خوزستان پیوستی؟
در فولاد خوزستان شاگرد ویسی بودم. زمانی که در نوجوانان فولاد بازی می کردم، ویسی بازی ام را دید و به فرانچیچ پیشنهاد کرد که از من در تیم اصلی فولاد استفاده کند. همان سال به تیم اصلی فولاد رفتم. الان هم به کمک آقای ویسی به استقلال خوزستان آمدم و جا دارد از ایشان که فرصت دوباره ای به من داد تشکر کنم.

چرا چند سال از لیگ برتر دور شدی؟
ولله مدتی بود که پدرم بیماری سختی داشت و در کنار او بودم. پس از آن هم که متأسفانه پدرم فوت کرد و از نظر روحی ضربه خوردم. مصدومیت شدیدی هم پس از فوت پدرم داشتم که مرا مدتی از فوتبال دور کرد. همه این ها باعث شد که نتوانم به پیشرفت ادامه دهم ولی خدا را شکر که آقای ویسی دوباره به من اعتماد کرد و اکنون تلاش می کنم تا جواب اعتماد ایشان و باشگاه استقلال را بدهم.

شرایط تیم استقلال و بازیکنان جدیدی که اضافه شده اند چگونه است؟
شرایط تیم خیلی خوب است. چند بازی تدارکاتی انجام دادیم که بچه ها توانستند با هم هماهنگ شوند. بازیکنان جدیدی هم که به تیم اضافه شده اند از بازیکنان باتجربه و بااخلاق ایران هستند. امیدواریم که در دور برگشت نتایج خوبی کسب کنیم و جزو شش تیم برتر باشیم.

شما یک سال در تمرینات استقلال تهران حضور داشتی و فقط تمرین می کردی. فکر نمی کنی اگر در یک تیم دسته اول هم بازی می کردی بهتر از این بود که یک سال فقط تمرین کنی؟
حقیقت اینست که در تهران تمرین می کردم تا به تیمی ملحق شوم و یک روز قلعه نویی مرا دید و از من خواست به استقلال بروم. ابتدا قرار بود نامم در لیست باشد و برای استقلال بازی کنم اما به دلیل بازگشت فرهاد مجیدی در آن زمان و شرایط خاص استقلال نتوانستم برای این تیم بازی کنم و فقط تمرین می کردم. البته تجربه خوبی در کنار بازیکنان باتجربه ای چون مجیدی، رحمتی، نکونام، تیموریان و بقیه بازیکنان باتجربه کسب کردم. صددرصد قبول دارم که اگر به تیمی می رفتم و بازی می کردم بهتر بود ولی من استقلال را انتخاب کردم و بدشانسی آوردم.

در پایان اگر حرفی دارید بفرمایید.
از شما و همکارانتان که به فوتبال خوزستان و بازیکنان خوزستانی بها داده اید تشکر می کنم. همچنین امیدوارم که در نیم فصل دوم جواب اعتماد آقای ویسی و باشگاه استقلال را بدهم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
3
امیدوارم موفق باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
0
بازگشت ستاره ای که نشد بدرخشد.
امیدوارم زمان درخشش ات فرا رسیده باشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها