به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیکان 1 - نفت 1؛ توقف صدرنشین مقابل نفت

پیکان 1 - نفت 1

خوزستان اسپورت:
هفته بیست و سوم لیگ یک - استادیوم شهدای شهرقدس
سه شنبه 6 بهمن 94 - ساعت: 13
پیکان تهران 1 - نفت مسجدسلیمان 1
گل ها: رضا نوروزی (7) - محسن آذرباد (2)
داور: غلامرضا جباری
کمک داوران: یعقوب سخندان و رضا درویشی
اخطار: آرمان قاسمی و سعید قزلگچلی (پیکان) - سعید خردمند (نفت)

پیکان تهران: حجت صدقی، رامتین سلیمان زاده، سعید قزلگچلی، آرمان قاسمی، مهدی حسین زاده، محمدصادق بارانی، جواد ضیغمی، میلاد سلیمان فلاح (73- مرتضی آقاخان)، مجتبی شیری (64- عباس محمدرضایی)، حسین مالکی (68- شهریار مغانلو) و رضا نوروزی.
سرمربی: علیرضا مرزبان

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، حمزه حدادی، خیرالله ویسی، اتابک نمازی، محمد خان احمدی، رامین قربانی، ستار دراجی، فرشید علیزاده (83- ابراهیم فلاح)، احسان علوان زاده، سعید خردمند (61- مصطفی نوروزی) و محسن آذرباد (77- مجتبی زارعی).
سرمربی: فرزاد حافظی

خلاصه بازی
دیدار تیم های پیکان تهران و نفت مسجدسلیمان به نتیجه مساوی یک بر یک انجامید.

به گزارش خوزستان اسپورت، برگزاری دیدار فینال جام شهدا بین تیم های صبا و پرسپولیس باعث تغییر زمان دیدار پیکان و نفت مسجدسلیمان شد و نفتی ها از ساعت 13 در استادیوم شهدای شهرقدس روبروی صدرنشین لیگ یک قرار گرفتند.

نیمه اول این دیدار با برتری تیم نفت همراه بود و شاگردان حافظی توانستند تیم میزبان را تحت فشار قرار دهند. نفتی‌ها در همان دقیقه دوم روی پاس احسان علوان زاده و ضربه محسن آذرباد مهاجم جدید خود به گل رسیدند اما رضا نوروزی بازیکن خوزستانی تیم پیکان این گل را در دقیقه هفتم پاسخ داد. در ادامه این نیمه، تیم نفت مسجدسلیمان دوبار در دقایق 21 و 32 با ضربات فرشید علیزاده و سعید خردمند دروازه تیم پیکان را تهدید کرد اما این ضربان حاصلی نداشتند. ضمن اینگکه تیم پیکان یک فرصت خوب را توسط نوروزی از سدت داد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم، بازی از حساسیت بالایی برخوردار شد. پیکان برای زدن گل برتری و حفظ صدرنشینی دست به بازی تهاجمی زد و بازیکنان نفت ضمن کنترل حملات تیم پیکان روی ضدحملات چشم به دروازه میزبان داشتند اما تلاش بازیکنان دوتیم در این نیمه حاصلی در پی نداشت و این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
0
بازیکنان در زمین افتخار ندارد چرا که فوتبال ما این روزها از فوتبال کشورهای عربی هم بدتر شده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، علیرضا مرزبان درباره تساوی دیدار تیم‌های پیکان و نفت مسجد سلیمان گفت: ما تیم‌مان را برای این بازی خیلی خوب آماده کرده بودیم و با شرایط خوبی وارد زمین شدیم. برنامه ما این بود که در نقاط مختلف زمین پرس خوبی انجام دهیم و مالکیت توپ و زمین برای ما بالا باشد. البته چند بازیکن ما نبودند و این مسئله باعث شده بود تا بازیکنان ما عصبی باشند، اما درنهایت یک ـ یک شدیم و دو تیم سعی می‌کردند همدیگر را در نقاط مختلف زمین خنثی کنند.

سرمربی تیم پیکان با انتقاد از نحوه بازی تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: چطور می‌شود پزشکان تیم ما یک بار هم به زمین نمی‌روند، اما پزشکان تیم حریف ۱۵ بار به داخل زمین می‌دوند. بازیکنان این تیم خودشان را زمین می‌انداختند و شرافت فوتبال را زیر سؤال بردند. از مربیان تقاضا می‌کنم به بازیکنانشان شرافت فوتبالی یاد بدهند تا شرافتمندانه بازی کنند. این به زمین انداختن و خواباندن بازی افتخار ندارد.

مرزبان تصریح کرد: تقاضا می‌کنم که مربیان به گونه‌ای کار کنند که به فوتبال شخصیت بدهند. متأسفانه باید بگویم فوتبال ما این روزها بدتر از فوتبالیست‌های کشورهای عربی بازی می‌کنند و می‌بینیم زمانی که توپ هم درگیر نیست، بازیکنان خودشان را روی زمین می‌اندازند. درخواست من از مربیان این است که به بازیکنانشان یاد بدهند تا به آرمان‌های ورزشی وفادار باشند. آنها باید فوتبال شرافتمندانه را یاد بدهند و این موضوع مهمی است.



۲۰۵۱
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها