به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

زهیوی: امیدوارم هر تیمی حقش باشد برنده شود

زهیوی: بازی سختی مقابل فولاد داریم

سمیرا شیرمردی
خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که این تیم توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، رحیم زهیوی در رابطه با پیشنهاداتی که در نیم فصل داشته، شرایط فعلی تیم استقلال خوزستان، بازی روز جمعه مقابل فولاد و عملکرد تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر توضیحاتی داد. صحبت های رحیم زهیوی را مرور کنید:

وضعیت خودت و تمرینات تیم چطور است؟
 خدا را شکر تمرینات را منظم پیگیری می‌کنیم و منتظر بازی با فولاد هستیم.

در بازی رفت مقابل فولاد برنده شدید. فکر می‌کنی در این بازی هم می‌توانید پیروز شوید؟
 من فکر می‌کنم نیم فصل اول را نباید به هیچ وجه با نیم فصل دوم مقایسه کرد. حتی استقلال اهواز که در نیم فصل اول خیلی خوب نبود، شاید در نیم فصل دوم متحول شده باشد و بهتر کار کند. پس نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. فولاد هم در نقل و انتقالات خوب کار کرده و توانسته بازیکنان خوبی جذب کند. به همین دلیل فکر می‌کنم در این بازی کار سختی داریم چون حریف بهتری به نسبت نیم فصل اول داریم. به هر حال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی به پیروزی برسیم. البته قبل از این باید بگویم امیدوارم هر تیمی حقش باشد، ببرد.

در نیم فصل دوم تیم‌تان یک تغییر اجباری داشت که آن هم به مصدومیت مهدی زبیدی مربوط می‌شود. به مصدومیت یکی از اضلاع مثلث ZBZ که خیلی خوب کار می‌کرد.
 بله، ما از این اتفاق خیلی ناراحت شدیم و مثلث‌مان خراب شد. مهدی از وقتی آمد به تیم خیلی کمک کرد و واقعا یکی از بهترین‌های تیم بود. مصدومیت مهدی همه ما را خیلی ناراحت کرد.

البته ظاهرا آرش افشین قرار است جایگزین زبیدی شود.
 نه، آرش افشین هنوز نیامده و نمی‌دانیم بالاخره می‌آید یا نه. ولی امید سینک، سیف‌اللهی و جانفزا هستند. ما فورواردهای خوبی داریم که می‌توانند برای هر تیمی خطرساز شوند. البته اگر زبیدی بود خیلی بهتر بود چون او با تیم هماهنگ شده بود و کلا همدیگر را خوب می‌دیدیم و موقعیت درست می‌کردیم.

ظاهرا در نقل و انتقالات پیشنهادهای خوبی داشتی.
 بله، من هم از پرسپولیس و هم از سپاهان پبیشنهاد داشتم اما باشگاه رضایتنامه نداد، آقای ویسی هم گفت که بهتر است بمانم.

اما انگار خودت دوست داشتی به پرسپولیس بروی.
 واقعا خودم دوست داشتم به پرسپولیس یا سپاهان بروم. البته اگر استقلالی‌ها هم پیشنهاد می‌دادند شاید آنجا هم می‌رفتم اما الان که بازیکن استقلال خوزستان هستم و تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشتم.

پس پیشنهاد پرسپولیس واقعا جدی شده بود؟
 بله، خیلی جدی اما باشگاه موافقت نکرد.

برای فصل بعد صحبت نکردی؟
 نه، الان فقط دنبال این هستم که خیلی بهتر از نیم فصل اول و حتی بهتر از همیشه کار کنم که برای فصل بعد پیشنهادهای خوبی داشته باشم. می‌خواهم جوری باشم که پیشنهادهایم بیشتر و بهتر شود. به خاطر همین هم در نیم فصل دوم جوری برای استقلال خوزستان کار می‌کنم که هم تیمم به موفقیت برسد و برای رسیدن به قهرمانی بجنگد و هم اینکه خودم بیشتر به چشم بیایم.

فکر می‌کنی استقلال خوزستان می‌تواند قهرمان شود؟
 چرا که نه. تیم ما خیلی خوب است و اگر بتوانیم مثل همیشه دستورات کادرفنی را اجرا کنیم می‌توانیم موفق باشیم و به قهرمانی هم برسیم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
عشق است خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
7
پس کو تعصب خوزستانی اقای زهیوی
سینااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
4
ببینم الآن پرسپولیس و سپاهان با این همه بازیکن و مربی خارجی و حمایت مالی و رسانه ای تو جدول چندمن؟ استقلال خوزستان چندمه؟؟ فارغ از بحث تعصب و عرق ملی، منطقی نیست نیمکت تیمای تهرانی و اصفهانیو به ترکیب ثابت تیمت ترجیح بدی!!
حیفی به خدا... واقعاً بازیکن با کیفیتی هستی.
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
4
یادت رفت تیم نفت تهران چطور لیگ یکیت کرد برو باوا تو خوزستانی نیستی توهم مثل افشین پشیمون میشی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
1
2
عزیزان آرزوی هر بازیکن جوان و با تکنیک بازی در تیم ملی است و همه ما هم میدانیم که راه تیم ملی از تهران و اصفهان میگذرد.ببینید اگه استقلال خوزستان امروز استقلال به تمام معنا شده به برکت همین زهیوی و دیگر جوانان که در تیمهای دیگر خوزستان جای نداشتند.پس خواهشا خرده به بازیکنان نگیرید چون شانس فقط یکبار خانه آدم میزنه .زهیوی هم از این امر مستثنا نیست.حالا که ایشان نرفته فقط در حد پیشنهاد بوده که خودشان هم گفتند آقای ویسی گفت بمانم که خدا را شکر ماندن.اقای زهیوی امیدوارم روزی در ترکیب تیم ملی هم برای استان خوزستان افتخار کسب کنی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها