به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۱۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

سعداوی: امیدوارم انتظارات هواداران برآورده شود

سعداوی: امیدوارم انتظارات هواداران برآورده شود

خوزستان اسپورت- مربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: چه تیم هایی که در پایین جدول هستند و چه تیم هایی که در کورس قهرمانی قرار دارند، در دور برگشت کار سختی دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت، نعیم سعداوی با حضور در رادیو مرکز خوزستان به بررسی عملکرد سه نماینده فوتبال خوزستان در نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این تیم ها بتوانند در ادامه مسابقات نتایج مطلوبی را کسب کنند.

متن صحبت های نعیم سعداوی را مرور کنید:

کار در دور برگشت سخت است
نعیم سعداوی در ابتدا گفت: تعطیلات میان فصل لیگ، دوره‌ای است که مربیان براساس عملکردی که تیم های آنها در دور رفت داشته‌اند، تغییراتی انجام می‌دهند تا تیم را برای دور برگشت آماده کنند.

وی ادامه داد: در کنار جذب بازیکنان جدید، برگزاری چند دیدار تدارکاتی در نیم فصل خیلی مهم است تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. با توجه به اینکه خوزستان در این فصل دارای شرایط آب و هوایی بسیار خوب است، تیم های خوزستانی این فرصت را داشتند که چند بازی تدارکاتی خوب را انجام بدهند.

سعداوی افزود: چه تیم هایی که در پایین جدول هستند و چه تیم هایی که در کورس قهرمانی قرار دارند، در دور برگشت کار سختی دارند.

استقلال اهواز باید هدف داشته باشد
نعیم سعداوی در رابطه با عملکرد استقلال اهواز در فصل جاری گفت: استقلال اهواز یک تیم باسابقه و پرطرفدار در فوتبال ایران است ولی امسال دارای شرایط استثنایی بود. تاکنون نه در لیگ برتر، نه در لیگ دسته اول، سابقه نداشته که یک تیم در عرض 48 ساعت بسته شود.

وی ادامه داد: سیاوش بختیاری‌زاده به سختی توانست این کار را انجام دهد و لیگ را هم خوب شروع کرد ولی دیدیم که استقلال از هفته پنجم به بعد دچار مشکل شد. مشکلات استقلال به چند بخش تقسیم می‌شود. این تیم با کمبود بازیکن مواجه شد، مشکلات مالی فراوانی داشت و از نظر سخت افزاری هم دارای زیرساخت های لازم نبود، بطوری که در خصوص تهیه محل تمرین هم با مشکلاتی روبرو بود.

سعداوی افزود: نقطه امیدواری استقلال اهواز، بازیکنان جوان و مستعد این تیم هستند. در کنار این بازیکنان جوان، استقلال دارای کادر فنی زحمتکشی است که با مشکلات می‌جنگد و مدیران باشگاه هم با وجود همه مشکلاتی که در سرراه تیم قرار دارد، سعی می‌کنند در حد توان به تیم کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که استقلال اهواز برای نیم فصل دوم یک استراتژی مشخص را تعیین کند. باید مشخص شود که آیا هدف این تیم فقط حضور در یک دوره از لیگ برتر بوده یا اهداف مشخصی برای سال های بعدی دارد. در مجموع کار استقلال اهواز را بسیار سخت می‌بینم اما اگر این باشگاه استراتژی داشته باشد، می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد.

فولاد داشت تبدیل به یک قطب می‌شد
نعیم سعداوی در رابطه با عملکرد فولاد خوزستان در فصل جاری گفت: فولاد چند سال می‌شد که تیمش را به عنوان یک تیم پرطرفدار دارای ساختارهای مناسب در سطح فوتبال ایران معرفی کرده بود و رفته رفته در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های فوتبال کشور بود ولی متأسفانه امسال در معرض خطر سقوط به دسته پایین قرار گرفت.

سعداوی ادامه داد: قبلاً توضیح داده شد که تیم فولاد خوزستان به دلیل عدم انتخاب صحیح بازیکنان در دوره نقل و انتقالات ابتدای فصل، از یک تیم مدعی به تیمی تبدیل شد که برای فرار از سقوط تلاش می‌کند اما به نظرم مشکلات گذشته مربوط به گذشته است و از گذشته باید درس گرفت.

مربی سابق فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا از نظر وی یارگیری تیم فولاد مناسب بوده یا خیر، عنوان کرد: بهرحال باید صبر کرد و دید بازیکنان جدید که براساس تفکرات کادر فنی و تأیید مدیریت باشگاه جذب شدند، چه عملکردی خواهند داشت. اعتقادم اینست که فولاد در کنار جذب بازیکنانی در خط میانی، حمله و دروازه‌بان، باید ساختار دفاعی را هم با جذب یک مدافع میانی تقویت می‌کرد.

سعداوی افزود: باشگاه فولاد در نیم فصل سه بازیکن را براساس نظر کادر فنی از لیست خارج کرد و با شش بازیکن جدید قرارداد بست. مدیرعامل باشگاه هم از نحوه یارگیری بسیار راضی بود و اعلام کرد که عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتند. بنابراین فکر می‌کنم که برای نیم فصل دوم جای توجیه باقی نمانده است و باید انتظارات هواداران با کسب نتایج مطلوب برآورده شود.

آرش افشین بازیکن تأثیرگذاری است
مربی سابق فولاد خوزستان در پاسخ سئوال حسین مقدم مجری رادیو خوزستان، مبنی بر اینکه چرا تیم فولاد باز هم بازیکنانی را جذب کرده که در تیم های قبلی کمتر بازی می‌کردند، اظهار داشت: اشکال و ایرادی هم که قبل از شروع فصل جاری به تیم فولاد گرفته شد، این بود که چرا بازیکنانی را جذب کرده که مصدوم، محروم یا در تیم های قبلی نیمکت نشین بودند.

وی ادامه داد: انتخاب بازیکنان هر تیم توسط کادر فنی انجام می‌شود و اگر بازیکنان انتخاب شده نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند، کادر فنی پاسخگوی مردم خواهد شد. بهرحال کادر فنی فولاد در نیم فصل اول دیدند که به واسطه یارگیری نامناسب و نتایج ضعیف چه فشار و استرسی به هواداران خوب فولاد وارد شد، به همین دلیل در نیم فصل دوم تلاش خواهند کرد تا نتایج بهتری را کسب کنند.

سعداوی افزود: به نظرم تیم فولاد پتانسیل این را دارد که چند پله در جدول صعود کند، به شرطی که شایسته سالاری در این تیم رعایت شود، برای هر بازی برنامه و تاکتیک مخصوص آن بازی اتخاذ گردد و از بکارگیری یک تاکتیک تکراری برای همه دیدارها پرهیز شود. اگر این موارد را رعایت کنند، تیم فولاد می‌تواند در دور برگشت لیگ برتر جبران مافات کند.

وی در پاسخ به سئوال یکی از شنوندگان برنامه در رابطه با اینکه چرا فولاد آرش افشینرا در نیم فصل حفظ نکرد و قرارداد این بازیکن فسخ شد، اظهار داشت: آرش افشین در تمام سال هایی که در تیم های پایه یا تیم اصلی فولاد بازی کرده، یک مهره تأثیرگذار بوده است اما همانطور که گفتم جذب بازیکن براساس تفکرات مربیان صورت می‌گیرد. به نظرم آرش افشین یک بازیکن بسیار خوب و تأثیرگذار است که می‌تواند برای هر تیمی مؤثر باشد.

استقلال مزد تفکر صحیح را گرفت
نعیم سعداوی در خصوص عملکرد استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم اظهار داشت: جایگاه استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی نشان دهنده عملکرد این تیم است. این جایگاه نتیجه یک کار جمعی و همدلی و همفکری بین کادر مدیریت و کادر فنی بوده که به انتخاب صحیح بازیکنان در دوره نقل و انتقالات ابتدای فصل منجر شد و در نهایت استقلال خوزستان را در ردیف تیم های بالای جدول قرار داد.

سعداوی ادامه داد : استقلال خوزستان در نیم فصل کمترین تغییرات را داشت. عبدالله ویسی که تبدیل به یک مربی باتجربه شده، به واسطه اینکه تیمش کمترین گل خورده را داشت، در ساختار دفاعی تغییری ایجاد نکرد و بیشترین تمرکز را روی خطوط میانی و حمله گذاشت که دو بازیکن به تیم اضافه کرد.

وی افزود: متأسفانه در آخرین روزهای نقل و انتقالات بود که مهدی زبیدی رباط صلیبی پاره کرد و استقلال یک مهره بسیار ارزشمند را برای دور برگشت از دست داد که امیدوارم سایر بازیکنان بتوانند جای خالی او را پر کنند.

نعیم سعداوی تصریح کرد: معتقدم که استقلال خوزستان در دور برگشت کار سخت تری خواهد داشت، چرا که اکنون همه تیم ها روی این تیم حساب ویژه باز کرده و با تمام قوا در مقابل آن بازی می‌کنند. در این میان تماشاگران خوزستانی می‌توانند نقش مهمی داشته باشند و در مقابل حریفانی که برای بازی با استقلال خوزستان به اهواز می‌آیند، از نماینده فوتبال این استان حمایت لازم را انجام دهند.

امیدوارم انتظارات هواداران را برآورده کنند
نعیم سعداوی در پایان صحبت هایش گفت: همانطور که عرض کردم تعطیلات نیم فصل زمانی است که تیم ها می‌توانند نقاط ضعف خود را برطرف کرده و با قدرت بیشتری در ادامه مسابقات ظاهر شوند. امیدوارم سه نماینده فوتبال خوزستان بتوانند در دور برگشت لیگ برتر با کسب نتایج مطلوب انتظارات هواداران خونگرم و دوست داشتنی این استان را برآورده کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
barcelona
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
1
14
عاشقتم مرد فولادی
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
1
13
صحبتهای منطقی و فنی بود. ممنون از حاج نعیم. انشالا فولاد اوج بگیره.
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
13
3
حاج نعیم چرا نمی ذاری فولاد بدون حاشیه بکارش ادامه بده؟؟؟؟ دومندش ارش افشین مصدومه وهیچکس یادش نرفته چطور افشین همه ما فولادیا رو زمانی که نیازش داشتیم ولمون کرد رفت سپاهان لطفا از افشین به نیکی یاد نکن وقتی اونزمان بفکر فولاد نبود الان فولاد بفکرش باشه
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
با این حرفت موافقم، تو اوج ول کرد رفت سپهان یه نیم فصل نشست رو نیمکت دوباره برگشت، از همش خنده دارتر یادم می اد مصاحبه بختیار بود که گفت خودم به آرش گفتم برو سپاهان، برا پیشرفتت خوبه، خیلی هم خوب پیشرفت کرد، یادم.
صادق فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
2
12
ممنونم حاج نعیم
منتظر حضور دوبارت درفولاد هستیم
خیلی سالاری
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
1
12
با تشکر از آقای سعداوی عزیز باید خدمت شما عرض کنم اکثر هواداران در نقل و انتقالات گفتند باید یک دفاع وسط بگیریم ولی کسی توجه نکرد کلا کسی به حرف ما توجه نمیکنه
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
1
10
حالا آرش افشین بد شد ؟ یادتون رفت چه بازیایی برا فولاد کرد؟
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
7
اسکوچیچ و دار ودسته از بس پول گرفتن که عاقبتش هم دیدن چطور تا نیم فصل مورد قهر و مجازات قرار گرفتن. مدیریت هم بی تفاوتی محض.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
10
فولاد شهر اهواز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
6
بزرگ مرد فوتبال خوزستان اقای نعیم خان .
درود بر شرف کل مردان باغيرت خوزستانی همچون شما .
فولاد این باشگاه قدرتمتد و بزرگ آسیا مال کل هواداران خوزستانی و مردان بزرگی همچون شما است و این آقایان اژدری و اسکوچیچ و بختیاری زاده مهمانانی بیش نیستند و نهایتا تا آخر لیگ جاری خواهند رفت .
لیگ بزرگ کشور با تیمهای بزرگی همچون فولاد با حضور شما خوش است .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها